Yazan : steven_stiffler 31 Ağustos 2009 Pazartesi

Ezeli rakip Roma'nın puan kaybettiği haftada 3 puan almak çok zevkli.Bu yıl ligi Roma'nın üstünde bitirmek gerek.

Ballardini geçen hafta galibiyet golünü atan Rocchi'yi yedek bırakarak şaşırttı beni.Ballardini 4-3-1-2 ile başladı,böyle de devam edecek gibi gözüküyor.Elde Foggia gibi iki kanatta oynayan bir adam var,onu da değerlendirmek lazım zaman zaman.Radu'nun sol bek oynamanın yanı sıra stoper özellikleri olduğunu hatırladı hoca.Radu'yu Cribari'nin yanına monte ederek doğru bir hamle yapmış.Orta sahada kapasitesi belli,fakat çok koşan,çok mücadele eden ve güçlü Dabo-Baronio ikilisinin yanı sıra benim yıldız oyuncu statüsünde gördüğüm Mauri'yi değerlendirmek mantıklı.Ah bir de Ledesma olacaktı burada,orta sahanın gücüne güç katardı.Ledesma gidici büyük ihtimalle...Sevilla ismi geçiyor.Maresca'nın yerine düşünüyor olabilirler.

Matuzalem iyi besliyor hücumu.Özet görüntülerden izlediğim kadarıyla bir de orta sahadan çekilen,direkten dönen bir şut var.Kamera yakalayamıyor ama Matuzalem vurmuş gibi gördüm.Zaten direkten dönen toplar epey heyecan getirmiş maça akşam.İki takım da açık futbol oynayarak,seyir zevki yüksek bir maça imza atmış.Lazio'nun kendine has özelliklerinden birisi de savunma futbolunun yaygın olduğu İtalya'da ofansif futbol oynamasıdır.

Rocchi'nin yerine tercih edilen Julio Cruz hem penaltı yaptırdı,hem gole çevirdi,hem de galibiyet golünü attı.Cruz'u severim,tam bir gol adamıdır.Gösterişsiz oynar,yıldız değildir ama golcüdür işte.Akşamki galibiyetin yıldızıdır.Bir de maç 2-1'ken Pellisier'in karşı karşıya pozisyonunu kurtaran Muslera'yı da tebrik etmek gerekir.Bana çok güven vermeyen,hatta "Keşke Carrizo satılmasaydı" diye düşündüren bir kaleci Muslera.Akşam fena oynamamış,kurtardığı o top çok kritik.

Ballardini maçtan sonra ; Rocchi,Zarate ve Cruz gibi oyunculardan oluşan bir hücum hattına sahip oldukları için mutlu olduğunu söylemiş.Kim mutlu olmaz ki ?

2 de 2 etti.Devam...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -