Yazan : steven_stiffler 2 Ağustos 2009 Pazar

"Fox yaptığın yayını yiyeyim." diyerek başlayayım yazıya...Reklamlardan kaçırdığımız çok pozisyon oldu.Her kanalda var bu dava fakat Fox bugün epey abarttı bu işi.

Maça gönlümden geçen 11'i çıkardı Daum.Deivid çok formsuz,solda oynatacak diye korkuyordum açıkçası.Vederson hamlesi çok yerinde oldu.Sağ kanattan Kazım ve Gökhan ikilisinin çok bindireceğini,İsmail'in çok zorlanacağını düşünüyordum.Sağ kanattan fazla bindirme yapamadık.İsmail de bu fırsattan zaman zaman sol kanattan güzel toplar getirdi.Beşiktaş'ta Yusuf'un etkisizliği hücum gücünü epey azalttı.Cristian koşarken sanki Aurelio'yu görüyorum.Aurelio'nun kendine has bir koşma stili vardı.Cristian'da da böyle bir özellik var,dikkatimi çekti.İlk yarı seyir zevki yüksek,karşılıklı pozisyonlar da olsa istatistiklerde isabetli şut sayımız daha fazlaydı.Özellikle Alex'in son dakikada bulduğu pozisyonun kaçtığına hâla inanamıyorum.İlk yarıda ben Alex'i çok etkisiz buldum.Fink bir an olsun peşinden ayrılmadı.Kralex markaj altında kalınca epey zorlandı.Güiza'nın etkili koşuları beni şaşırttı.Bu sene için çok ümitsizdim oysa kendisinden...Vederson'u çok beğendim ilk yarıda.Beklediğimden çok daha iyiydi,performansına sevindim.Bir de Rüştü'nün saçmalıklarını özlemişim.Çalıma girince nasıl mutlu oldum anlatamam.İlahi Rüştü!

İkinci yarı Beşiktaş'ta Nihat oyuna girince daha riskli bir dizilim oluştuğunu düşünüyorum.Bu devreye oynamaktan ziyade oynatmamak planı hakimdi Fenerbahçe'de.İki takımın da orta sahanın ortasındaki adamları etkili isimler olunca orta alan mücadelesi de üst seviyede oldu.Nihat'ın egosu iyice şişmiş."Buralar benim,ben bir numarayım" havalarında gördüm kendisini...Bu Nihat'ın Beşiktaş'a faydasından çok zararı dokunur.Beşiktaş gelmeye çalıştı ama bu izni vermedik.Önder savunmada top geçirmeyen bir görüntü sergiledi.Zaten Önder'i geldiği günden beri çok destekler,çok beğenirim.Bilica ilk yarıda çalım atma konusunu abartmıştı.İkinci yarı biraz daha oturaklıydı.Ama ben hala Fenerbahçe'ye uygun bir oyuncu olmadığını düşünüyorum.Özellikle Lugano'dan sonra...Beşiktaş'ın atak yapma arzusu arkada boşluklar bırakmasına neden oldu.Kazım biraz gününde olsa,Güiza da tam hazır olsa derinlemesine atılan toplardan tehlikeler bulabilirdik.Emre erken yoruldu.Andre oyunda çok görünmedi.Göründüğü zamanlarda ise çok olumlu sinyaller verdi.Zira Cristian da öyle...Ben Baroni demeye alışamadım hâla.Holosko oyuna girmeye hazırlanırken penaltıyı bulup gole çevirmemiz Denizli'nin taktiksel hamlesini engellemiş oldu.0-0'da girecek olan Holosko 0-1'de girmiş oldu.Penaltıya kadar bir iki güzel pası dışında oyunda görünmeyen Alex ise penaltı dışında attığı diğer golle de kendine has özelliğini hatırlattı bizlere.Alex'in varsa,kötü bile oynasa gol bulma şansın var.Alex'i vazgeçilmez kılan da bu değil mi zaten ?

Sezona kupayla başlayarak takım moral buldu.Zaten Daum'un etkisiyle çok moralli gözüküyor takım.Koch'un etkisiyle de çok dinç gözüküyor.İkinci yarı çok defansif oynamamıza rağmen gol yememiş olmamız güzel bir olay.Sırada zorlu lig maratonu var,haydi hayırlısı!

2 Responses so far.

  1. Blogspor says:

    Güzel maçtı,tribünler güzeldi,takım inanmıştı üst düzey bir performans gösterdik maçta,nice kupalara inşallah.

    Ayrıca Daum takıma gece antrenmanı yaptırıyor Honved maçı için,yarın ise takım izine geçecek =)

  2. Fenerlig says:

    Sezona kupa ile başlamak harika. Umarım kupa ile kapatırız. Ama takımda geçen seneye göre çok fark var, bu beni umutlandırıyor. Ben özellikle Santos'u çok beğendim. Uğur Boral bu takımda iyi bir yedek olacak bence...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -