Yazan : steven_stiffler 5 Ağustos 2009 Çarşamba

Xabi Alonso gerek ismi,gerek gittiği takımı ile gerçekten flaş bir transfer.Bu kadar göz önünde olması çok normal...Huntelaar ve Aquilani de iyi takımlara gittiler.İkisinin de,hatta Bent'in de gittikleri yerlerde çok başarılı olacağını düşündüğüm için bu 3 isme değinmek istedim ben.

Öncelikle tabi ki Tottenham'ın sattığı Darren Bent'ten bahsedeceğim.2007 yazında Charlton'dan oldukça astronomik sayılacak bir rakama Tottenham'a transfer olmuştu.16,5 Milyon £ ödenmişti ligden düşen Charlton'a...Kim bu adam diye merak ederken,herkes hızından bahsediyordu.White Hart Lane'de 2 sezon geçirdi.İlk sezon belki çok şans bulamadı ama ikinci sezon oldukça başarılıydı bana kalırsa.Tarz olarak Ayıboğan forvet tanımına çok uyan bir adam.Sürati,tekniği,fiziği ve son vuruşları çok iyi.Bazen kazmalığın dibine vurduğu oluyor gerçi.Brezilya'da doğsa ismi Vagner Love olurdu bu adamın.Kendisi bugün itibariyle Sunderland'in en pahalı transferi oldu.Ödenen bonservis 12 Milyon €. Daha önceki Sunderland transfer rekoru İskoç eldiven Craig Gordon'daydı.Tottenham Crouch gibi uzun bir forveti alırken,güçlü ve süratli bir Bent'i elden çıkarmayı tercih etti.Bent bu sezon dikkatleri üzerine çeker,seneye Daniel Levy 20 Milyon verip geri almaya kalkışır.
Bir diğer bomba ise henüz netleşmemiş olsa da Klaas Huntelaar.Benim pek sevdiğim bir golcü tipi değildir.Ama tam bir gol adamı olduğunu düşünüyorum.Transfer sezonunun taraftarlarına kabus yaşatan takımı Milan'a imza atmak üzere Hollandalı.Real'de forma bulamaz doğru.Milan'da ise kendisini aşabilir.Milan'ın yeni Schevchenko'su bile olabilir.
Xabi'yi Real'e göndermekten başka çaresi olmayan Liverpool ise belki de aradığı çareyi Aquilani ile bulacak.Roma'nın en iyi futbolcularından birisi Aquilani.Pirlo ve Gattuso gibi dev oyuncular olmasa İtalya milli takımının değişmezlerinden olabilirdi.Rafael Benitez'in elindeki İspanyollardan birisi eksildi.Aquilani oldukça genç ve başarıya aç bir isim ayrıca...Rafa faktörünü de göz önünde bulundurmalıyız.Aquilani Liverpool'un orta sahasına dinamizm katar.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -