Yazan : steven_stiffler 7 Ağustos 2009 Cuma

FC Sion - Fenerbahçe
Trabzonspor - Toulouse
Shakthar Donetsk - Sivasspor
Galatasaray - Levadia Talinn
SS Lazio - Elfsborg

Eşleşmeler bu şekilde oldu bildiğiniz gibi.Ben iş temposuna hâla uyum sağlayamadığından biraz geç öğrendim.Trabzonspor'un Lazio ile eşleşmesini isterdim.Lazio Trabzonspor'a nazaran daha kolay bir kura çekti,gruplara kalır.Galatasaray ve bizim işimiz zor gözükmüyor.Sivasspor'a ise Cluj çıksa dişe diş maç olabilirdi,talihsizlik.Anderlecht'ten beter oynayabilir Shakthar.Trabzonspor ile Toulouse eşleşmesi başa baş olur.Trabzon'un çok iyi transferler yapamadığını düşünüyorum.Bir iki kaliteli takviyeyle en azından bu turu daha rahat geçebilirlerdi.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -