Yazan : steven_stiffler 20 Ağustos 2009 Perşembe

Epeydir transfer haberlerine değinemedim blogda.Son 10 güne ait bir liste çıkardım önüme.Yazılabilitesi olan transferler var.Bunları kısa kısa hatırlayalım...

  • Küme düşen Betis'in elindeki yıldızlardan Mark Gonzalez Rusya'nın yolunu tuttu.CSKA Moskova'ya transfer olan oyuncu bir dönem Liverpool'da da forma giymişti.Andre Santos bize gelmeden önce,sol açık ihtiyacımız varken alınmasını istediğim bir isimdi.
  • Anderlecht'te oynadığı dönem geleceğin yıldızlarından gösterilen Vanden Borre Fiorentina ve Genoa'da tutunmayı başaramadı.Genoa'lı oyuncu Portsmouth'a kiralandı.
  • Chelsea kadrosunda ne işi olduğunu oldum olası anlayamadığım Mineiro Almanya'ya döndü tekrar.34 yaşındaki oyuncu Schalke 04 forması giyecek.
  • Bir Arjantinli daha Avrupa'da tutunamayarak ülkesine döndü.Spartak Moskova'lı Clemente Rodriguez Estudiantes'e transfer oldu.
  • Spartak Moskova'dan ayrılan bir başka isim de Çek Radoslav Kovac.Stoper ve ön libero oynayabilen oyuncu West Ham'da!
  • Reading savunmasında göze batan isim olan Andre Bikey Burnley'e transfer oldu.
  • Daha önce Matic ile ilgili 3-5 cümle yazmıştım.Matic Chelsea'ye transfer oldu.Sakatlıktan sonra kendini toplaması ve geliştirmesi zaman alabilir.
  • Geçen yıl Bremen'de iyi performans gösteren Pizarro Bremen'e transfer oldu.Bu transfer üzerine takımda zaten yer bulamayan Sanogo St.Ettienne'e satıldı.
  • Kyrgiakos'un Liverpool'a transfer şüphesiz futbolseverleri şaşırttı.Rotasyon için yapılmış bir transfer belli.Ama Kyrgiakos iyi oyuncu,onbirin değişmezi bile olabilir.
  • Sevilla'nın genç yeteneklerinden David Prieto, Xerez'e kiralandı.
  • Bir zamanların fırtına sağ beki Michel Salgado 2 yıllığına Blackburn Rovers ile anlaştı.Form tutan Salgado EPL'de her zaman iyi şeyler yapabilecek kapasitede bir isim.
  • Lazio'nun Çek pivot santraforu Libor Kozak,Brescia'ya kiralandı.
  • Tottenham formasıyla ilk golünü haftasonu Liverpool'a atan Assou-Ekotto'nun sözleşmesi 2013'e uzaltıldı.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -