Yazan : steven_stiffler 18 Ağustos 2009 Salı

Fenerbahçe'mizin De Souza'larının içinde popülaritesi en az olanıydı Edu Dracena...100.Yıl transferlerindendi ve ismi; büyük beklentileri olan Fenerbahçe taraftarını hayal kırıklığına uğratmıştı.Oysa ki Milan'ın gündeminde olduğu söyleniyordu.Ben hala inanıyorum aslında buna.Lugano ve Edu'yu Milan'ın en kötü ihtimalle takip ettiğini düşünüyorum.

Lugano ve Edu'nun, Uche ve Högh ikilisinden sonra gelen en iyi ikili olduğunu düşünüyorum.Oynadıkları ilk sezondan beri düşüncem bu doğrultuda.Şampiyonlar Ligi'nde kendi kalesine attığı talihsiz goller bile onun gözümdeki değerini düşürmedi.Bence Lugano ile birbirlerini tamamlıyorlardı.Özellikle dikkat ederim Edu'ya her maç.Hava hakimiyetinin Lugano'dan çok daha iyi olduğunu düşünüyorum.Hakettiği değeri görmemesinin sebebi ise karakteri.Türkiye'de yabancı futbolcular ya golcü olacak,ya agresif olacak,ya da şov yapacak.Edu efendi adamdı.Sessiz adamdı.Bu yüzden yabancılar arasında hep arka planda kaldı.Ne kadar efendi olduğunu da sakatlığından dolayı devam eden sözleşmesinin fesh edilmesine razı olarak gösterdi.

Edu Galatasaray'a 500. golümüzü atark tarihimizde yer alan bir oyuncu...Ne kadar iyi bir Fenerbahçeli olduğunu da bir kez daha kanıtladı.Gözümdeki değeri iyice yükseldi.Teşekkürler Edu...Kendi adıma Edu'yu asla unutmayacağımı,benim gibi düşünen taraftar sayısının da epey fazla olduğunu söyleyeceğim.Yolun açık olsun...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -