Yazan : steven_stiffler 22 Ağustos 2009 Cumartesi

Bu sezonun siftahını bu hafta yapacağım hissediyorum.Aslında UEFA programı çok iyiydi de Roma yatırdı beni.Roma'dan medet ummak kabahat gerçi.

Liglerin yeni başlaması dolayısıyla sürprizler daha fazla olabilir bu hafta.Normal şartlarda Freiburg karşısında her daim favori olabilecek bir takım olan Leverkusen'in bu yüksek oranla kuponlara yazılmasını gerektiğini düşünüyorum.Aradaki kalite farklı çok açık.

Leeds United bu yıl mutlaka üst lige çıkmalı.Aslında favorilerden ve en potansiyelli takımlardan birisi liginde.Tranmere gibi zayıf bir takımı yenmesi lazım.

St.Ettienne taraftarını da arkasına alarak ligin yeni takımını yener.Kocaelispor'un ise ilk maçı olmasına rağmen en azından Bucaspor'a kaybetmeyeceğini düşünüyorum.Oranı da fena değil çifte şansın.Zulte-Anderlecht maçında en az 3 gol olur.Anderlecht'in yorgunluğu Zulte'ye maçı da kazandırabilir.Ama üst daha mantıklı geldi bana.

Pazar kuponu ise biraz daha riskli.Cottbus'un kadrosu ligin ortalamasının biraz üstünde.İç sahada bu maçı kaybetmezler.

Burnley Manchester'ı yenerek çok ekstra bir 3 puan yazdırdı hanesine.Everton hala Arsenal'dan yediği farkın yaralarını sarmış değil.Bu maçta Burnley kapalı oyununu sürdürür.Az gollü bir maç olur.

Inter Bari'yi rahat yener.Fasülyeden de olsa yazalım bu maçı...

Stabaek ve Valerenga'nın maçları genelde gollü geçiyor.Bu da onlardan birisi olur. 4-6 gol bile oynanabilir.

Genoa,Roma karşısında favorim aslında.Roma gol bulur bir şekilde.2-1,2-2 gibi skorlar geçiyor içimden...

Lazio ve Atalanta arasında ezeli bir rekabet var.Lazio'nun lige böyle bir maçla başlaması taraftarını da heyecanlandırır.Bu yıl hazırlık döneminde fena bir görüntü çizmeyen Lazio,Atalanta'yı zor da olsa yener.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -