Yazan : steven_stiffler 9 Ağustos 2009 Pazar

Yine bir Manchester - Chelsea finali,yine seyir zevki yüksek,heyecanı üst seviyede bir maçla güzel bir Pazar günü geçirdim.Bu iki takımın her karşılaşmasında Chelsea'yi desteklerim.Aslında Manchester'ın her maçında rakibini desteklerim de diyebilirim.Pek sevmem Kırmızı Şeytanlar'ı.Fakat ilk kez formalarını beğendim.İlk çıktığı zaman internette genelde olumsuz yorumlar okumuştum.Kalitesiz gelmişti benim gözüme de.Fakat maç içerisinde gerçekten çok şık ve farklı gözüküyor.

Maçın ikinci yarısında bir 10 dakika tempo düştü,o 10 dakikada da hafiften kestirmişim zaten.Geri kalan 80 dakikası tempolu geçti.Top bir o kalede,bir diğer kalede olduğu için seviyoruz zaten İngiliz futbolunu.Nani'nin golü oldukça şıktı.İlk yarı çok etkili olamayan bir Chelsea vardı.Anelka ve Drogba istekliydi ama golü bulmaya yetmedi.Ayrıca Manchester'ın pozisyonlarını karşılayan Cech yine sıradışı bir kaleci olduğunu ispatlarcasına oynadı.Özellikle Berbatov'un köşeye giden topunu çıkardığı kurtarışı enfesti.

İkinci yarıya Chelsea oldukça baskılı başladı.Bağıra bağıra golü attılar adeta.Üstelik organize gelişen,güzel de bir goldü.Lampard'ın golü de hızlı ve organize gelişen bir atağın ürünüydü.Ferguson 4 değişiklik yaptı ama çok çılgınca değişiklikler değildi.Orta saha çıkarıp forvet almadı mesela.Çıkardığı mevkilere yeni isimler oyuna alarak,takımın gücünü tazeledi.Berbatov oldukça etkiliydi aslında...90+'da gelen Rooney'in golüyle Chelsea'nin talihsizliğini düşündüm yine.Geçen sezonki Barça yarı finali,bir önceki sezon penaltılarla kaybedilen CL finali,ligde final niteliğindeki maçlardan mağlup ayrılması Chelsea'nin hep bir şanssız yanı olduğunu düşündürtmüştür bana.Bu maçta son dakikada gelen golle yine bunları düşünüyordum ki,Cech Chelsea'nin şansını döndüren isim oldu.Giggs oldukça kötü,kendine yakışmayan şekilde kullandı penaltıyı ama Cech oldukça konsantre ve soğukkanlıydı.Evra'nın dandik vuruşunu da alay edercesine kurtardı.Cech'in 1 numara olduğu konusunda düşüncelerim futbolu bırakana kadar değişmeyecek herhalde.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -