Yazan : steven_stiffler 16 Ağustos 2009 Pazar

10 gün öncesine kadar umudum vardı kalacağıyla ilgili.Fakat son günlerde özellikle İtalyan basınında Lazio haberleri artmışken,umudum azalmaya başlamıştı.Aslında umudu kesmiştim bile...Bu sabah ise, Lugano'nun kaldığı haberiyle uyandım.4 yıllık sözleşmeyi tamamlarsa 7 yıl Fenerbahçe forması giymiş olacak.Her daim hatırlanacak bir yabancı olacak.Kaçar gibi gitseydi asla böyle olmayacaktı.Kalması iki taraf için de iyi oldu.

Lugano Kadıköy doğumlu,doğuştan Fenerbahçeli bir insan değil.Güney Amerika'dan 3 yıl önce gelmiş,profesyonel bir oyuncu neticesinde.İtalya hayalini daha önce dile getirmişliği vardı.Bu sezon da sözleşmesi bitmişken,belki biraz da Juan Figer gazıyla İtalya'ya gitme hedefi koydu kendisine.Bu konuda Lugano'dan büyük fedakarlıklar beklemek çok da doğru değildi bence.Sonuçta Lugano son 3 sezondaki en iyi oyuncularımızdan birisi.Fenerbahçe forması giymeye devam ettiği yıllarda da en iyilerinden birisi olmaya devam edecek.Verdiği emek,oyun hırsı,sahada Fenerbahçe formasına layık olması takdire şâyan.Maç bittiğinde kendi takımına olan saygısı gereği rakip oyuncularla forma bile değiştirmeyen bir adamdan bahsediyoruz.Lugano doğuştan Fenerbahçeli değildir doğru...Fakat her zaman Fenerbahçeli ruhunu sahaya yansıtacak bir isimdir.Ayrıca Türkiye'nin açık ara en iyi defans oyuncusudur.Hayırlı uğurlu olsun....

Keşke bu yıl Bilica'yla değil de Edu'yla oynayabilseydi diyeceğim yine.Daum ile bambaşka bir savunma hattımız olabilirdi.Lugano imzaladığına göre Edu'nun da sözleşmesi askıya alındı ki,bu da gerçekten bir fedakarlık.Teşekkürler Edu...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -