Yazan : steven_stiffler 1 Eylül 2012 Cumartesi

1 haftadır tatildeydim. Geçen haftanın gündeminden bihaberim. Lazio'nun ilk lig maçını da yolculukta olduğumdan dolayı izleyemedim. Şimdi göz attım, Petkovic sezona galibiyetle başlamış. Maçla ilgili çok fazla yazacağım birşey de yok aslında... Lazio'nun forma yazı fontlarını çok beğendim, çok net olmuş. Atalanta zor deplasman. Hele ki orta sahaya hastası olduğum Biondini'yi aldılar bu sezon. Cigarini-Biondini ikilisi şu an tam Fenerbahçe'nin aradığı bir orta alan ikilisi... Lazio'da ise sezon bittiğinde ismi şike skandalına karışan Kaptan Mauri sezona yine iyi futbolu ve saha içi liderliğini sürdürürek başlamış. Hernanes ise takımın en büyük hücum gücü. Gol yine Hernanes'ten gelmiş. Lazio'nun hücum hattı bu sezon çok zengin. Orta sahada Mauri, Hernanes ve Candreva var ki; üçünü de aynı anda oynatıyor hoca. Forvette ise; Zarate ve Floccari'nin de geri gelmesiyle inanılmaz bir zenginlik oluştu. Klose şimdilik kesilemez gözüküyor. Ama olası bir Klose yokluğunda Zarate, Rocchi, Kozak ve Floccari ile sıkıntısız bir sezon yaşanır. Genç isimlerden Onazi ise bu sezon çok yer bulacak gibi gözüküyor. Ligin ilk maçında da oyuna sonradan girmiş. Atalanta'da ise çok yakından tanıdığımız James Troisi; maçın son 20 dakikasında sahada yer almış.

Atalanta : Consigli - Lucchini, Bellini, Brivio, Peluso - Scheletto ( 69' Troisi), Bonaventura (74' Parra), Biondini (90' Cazzola), Cigarini, Moralez - Denis

Lazio : Marchetti - Konko, Dias, Biava, Lulic - Ledesma, Gonzalez (84' Cana), Hernanes, Mauri (80' Mauri), Candreva (89' Scaloni) - Klose

Sarı Kartlar : Mauri, Lulic, Lucchini, Klose, Cana

Gol : 17' Hernanes

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -