Yazan : steven_stiffler 27 Eylül 2012 Perşembe

İngiltere'de kupa organizasyonlarını sevdiğimi her zaman söylerim. Hatta kupa organizasyonlarını sevdiğim tek ülke İngiltere. 2-3-4. lig takımlarının Premier Lig takımlarına kafa tutması, bazen mucizevi şekilde elemesi, büyük takımların genç futbolcularını vizyona çıkardığı; son derece renkli organizasyonlar. Carling Cup olarak alıştığımız Lig Kupası'nın yeni ismi ise Capital One Cup olmuş.

Tottenham dün bu organizasyonda Carlisle United'a konuk oldu. Okunuşunu sevdiğim Karlayl'ı. Seviyorum böyle İngiliz statlarını. Bir gün yolum İngiltere'ye düşerse hedefim Old Trafford, Anfield falan değil. Bu statlarda maç izlemek. White Hart Lane'in de stilini seviyorum. Bu statlar bana The Damned United filmini de hatırlatıyor doğal olarak. Carlisle United 1.Turda Accrington Stanley'i, 2.Turda ise Ipswich Town'u elemişti. Özellikle Ipswich maçında; 90'da beraberliği yakalayıp 99'da turu getiren golü atmaları başarı. Tottenham maça beklenildiği gibi yedek ve genç ağırlıklı bir kadroyla başladı. Turu da zorlanmadan geçti. Goller Vertonghen, Townsend ve Sigurdsson'dan geldi. Townsend'in golü oldukça şıktı.

Capital One Cup'ta 4.tur eşleşmeleri şu şekilde ;

Sunderland - Middlesbrough
Swindon - Aston Villa
Wigan - Bradford
Leeds United - Southampton
Norwich - Tottenham
Liverpool - Swansea
Chelsea - Manchester United
Reading - Arsenal

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -