Yazan : steven_stiffler 17 Eylül 2012 Pazartesi

Tottenham'ın oynadığı, Reading'in seyrettiği, Defoe'nin gollerinin ve kaçırdıklarının damga vurduğu ve Andre Villas-Boas'ın gol sevinçlerini yaşadığımız ilginç bir maç izledik Reading kadro yapısı itibariyle ligden düşmesi en muhtemel takım. Tottenham'ın bir türlü kazanamaması ve eninde sonunda bu seriyi bozacak olması, bahiste günün bankolarından yapıyordu. Ben değerlendirdim ama bir işime yaramadı. Değerlendirmeyenler üzülsün.

Boş bir oyuncu değil, mutlaka kadroda bulunmalı dediğim Kyle Naughton; dün sol bekte görev yaptı. Zaten Tottenham'da hep birşey eksik oluyor. Ya tek sağ bek, ya tek sol bek oluyor. Bu sezon tek sol bek var. Assou Ekotto olmadığında da Naughton'ı burada değerlendirmek en mantıklısı gibi gözüküyor. Andre Villas-Boas'ın şimdilik en sevdiğim yanı Lennon'ı kullanması. Sürekli kullanıyor, ligin en hızlı oyuncularından birisi olan Lennon'dan verim almaya çalışıyor. Dembele'yi hep ortada mı izleyeceğiz bilmiyorum. Fulham'da çok da izlemedim hani, benim bildiğim Dembele kaleye ne kadar yakın oynarsa o kadar iyidir. Defoe maçın adamı. Kaçırdığı goller inanılmaz. Attığı bir ikinci gol var ki; o da inanılmaz. Yaklaşık 40 metre top sürerek atıyor. Ben Defoe'nin golcülüğünü her zaman beğenirim ama bazen çok çılgınca kaçırdığını da kabul ederim. Defoe'nin 10 seferde iki kez yapabildiğini, Gareth Bale tek seferde yaptı mesela.

Maça damga vuran bir başka detay da Andre Villas-Boas'ın gol sevinçleri. Hırsını gösterdi göstermesine de; takıma birşeyler vermeye başlamalı artık. Oturtmaya çalıştığı sistem de henüz oturmadı. Livermore'u kazandırabilir mi bilmiyorum. Ya da Townsend'i... Benim izlerken keyif aldığım bir maç oldu. Tottenham nihayet galibiyetle tanıştı.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -