Yazan : steven_stiffler 8 Eylül 2012 Cumartesi

Lazio sezona beklediğimden çok daha iyi başladı. Her iki maçta da beraberlik diyordum ama 6 puan çıktı. Atılan 4 gol, yenilen 0. Son sezonlara hep hızlı giriyor Lazio. Bunda Edy Reja'nın payı var diyordum ama Petkovic'in girişi de farksız oldu.

Lulic geçen sezon sol açık oynamıştı. Sol bekte her zamanki gibi Radu oynuyordu. Şu an Radu sakat ve o mevkide Lulic oynuyor. Petkovic, Young Boys'u çalıştırırken de sol bekte Lulic'i oynatıyordu. En azından biz Fenerbahçe maçlarında öyle izledik. Antonio Candreva da sahada farklı bir oyun karakterine büründü. Hep orta alanda ve forvet arkasında izlemeye alıştığımız oyuncu artık sağ kanat gibi oynuyor. Gibisi fazla mı oldu bilmiyorum, sağa yakın oynuyor. Miroslav Klose'nin attığı iki gol, bu adamın futbol kariyerinin sonuna kadar gol atacağını ve Almanya milli takımında oynamaya devam edeceğini göstergesi sanki... Maçın en şık golü ise tabi ki Candreva'nın füzesi.

Palermo bu sezon çok sıradan, çok vasat bir takım olmuş. Kadrosu da öyle üst sıraları zorlayabilecek bir kadro değil. 10-11-12.lik arasında bir yerde ligi bitiririler. Hocaları ise ligi bitiremez. Lazio'da yeni transfer Ciani yedek kulübesindeydi. Onazi ise yine oyuna dahil edildi. Serie A'da yedek kulübesinin Dünya Kupası ve Avrupa Şampiyonası tadında olması güzel olmuş. Football Manager oynarken benim işime gelir.

Lazio : Marchetti - Konko, Biava, Dias, Lulic - Ledesma, Gonzalez, Mauri (80' Onazi), Candreva, Hernanes (86' Scaloni) - Klose (89' Kozak)

Palermo : Ujkani - Pisano, Cetto, Von Bergen, Garcia - Barreto, Bertolo, Giorgi (51' Arevalo), Kurtic (58' Dybala) - Miccoli (58' Hernandez), İlicic

Sarı Kartlar : Candreva, Miccoli, Lulic, Klose, Arevalo

Goller : 39' ve 83' Klose, 56' Candreva

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -