Yazan : steven_stiffler 17 Eylül 2012 Pazartesi

Rüzgar, lige fırtına gibi giren Lazio'nun arkasından esmeye devam ediyor. Üç haftada üçüncü galibiyet, üstelik iki galibiyet deplasmanda dişli takımlara karşı. Kötü internet bağlantım nedeniyle maçı izleyemedim. Özet görüntülerden gördüğüm kadarıyla Hernanes'in döktürdüğü bir maç olmuş. Maça onbirde başlayan Luis Pedro Cavanda'yı da izlemek isterdim. Çok ümitli olduğum bir oyuncu değil ama 2 sezonda fizik olarak kendisini epey geliştirdi. Lazio'da bir rotasyon oyuncusu dahi olsa yeterli olacaktır.

Lazio'nun siyah forması müthiş. Umarım sezon boyunca bu formaya reklam almazlar. Hernanes'in ilk golü kalitesine yakışır nitelikte. Hernanes'in gol sevinçlerinde Alex'i görüyorum. Alex gittikten sonra yerine adam alınmasına karşıyım ama biri alınacaksa Hernanes olmalı. Gerçek bir lider. İlk yarıda Hernanes ve Klose'nin attığı gollerle zaten iş erken bitmiş. Roma'nın aksine Lazio işi sağlam tutmuş. Roma gibi tirajik bir mağlubiyet almaları söz konusu dahi edilmemiş. Chievo da istikrarlı takım. Hala Luciano ve Pellissier'in eline bakıyorlar. Şu kadroya Pellissier ayarında bir oyuncu daha alabilseler, lig kendileri için bu kadar zorlayıcı geçmez.

Chievo : Sorrentino, Jokic, Cesar, Dainelli, Sardo, Luciano, L.Rigoni, Hetemaj (61' M.Rigoni), Thereau (81' Stoian), Di Michele (60' Moscardelli), Pellissier

Lazio : Marchetti, Konko (45' Scaloni), Biava, Dias, Cavanda, Gonzalez (66' Cana), Ledesma, Mauri, Hernanes, Candreva (79' Ederson), Klose

Sarı Kartlar : Cavanda, Ledesma, Dainelli, Sardo, Cesar

Goller : 5' ve 74' Hernanes, 38' Klose, 83' Pellissier (penaltı)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -