Yazan : steven_stiffler 21 Eylül 2012 Cuma

Lazio ile Tottenham aynı gruba düştü diye sevin, karşılığında kötü bir maç seyret... İki takım da güzel takım ancak ikisi de Avrupa Ligi'ne olsa da olur, olmasa da gözüyle bakanlardan. Lazio bir tur geçse illa ki ciddiyet de artacaktır. Tottenham'da da Andre Villas-Boas'ın hedefine bu kupayı koyacağını düşünüyorum. İlk maçlar iki hocanın da çok ciddiye almadığını gösterdi. Ama yoğun maç temposu gereği kadro tercihleri de çok eleştirilemez. Lazio aslında ideal kadrosunda iki genç isme; Onazi ve Cavanda'ya yer verdi. Kadro tercihi çok sıradışı değildi ancak futbol olarak kendilerini çok sıkmadılar.

Maçın başında Hernanes'in direkten dönen şutu en akılda kalan pozisyondu. Tottenham daha baskılı bir oyun ortaya koysa da; bal yapmayan arı misaliydi. Sürekli rakip yarı alanda oynadılar ancak çok pozisyon bulamadılar. Hugo Lloris ilk kez Tottenham formasını giydi. Clint Dempsey'in 2 numaralı forma giyme olayına da bir türlü alışamadım. Maribor'un Panathinaikos'u 3-0 yenmesi, ilk haftada gruptaki işlerin beklenen şekilde gelişmeyeceğinin sinyalini verdi. Lazio, White Hart Lane'den aldığı 1 puanla biraz daha avantajlı konumda gözüküyor.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -