Yazan : steven_stiffler 23 Aralık 2011 Cuma

Beraberlik beklediğim bir maçtı. Chelsea iyi olsaydı, Tottenham'ın kazanmasını beklerdim. Ancak Chelsea'nin kötü ve mağlubiyet kredisi olmaması dolayısıyla beraberlik koparmasına ihtimal veriyordum. Tottenham'ın çok üzüldüğü bir skor olduğunu ve çok şey kaybettiğini düşünmüyorum. Bir maç eksikleri de var; Chelsea ile puan farkını 5'e çıkarırlarsa sorun yok.

Maçta atılan 2 gol de aynı... İkisinde de 3 numaraların büyük payı var. Gareth Bale, soldan ortasıyla Adebayor'un golünde aslan payının sahibi oldu. Aynı şeyi Ashley Cole da yaptı. Soldan ortasıyla Sturridge'in golüyle aslan payının sahibi oldu. Sturridge'in yükselişi devam ediyor. Chelsea için adeta yeni bir transfer oldu.

Chelsea 17 maç sonunda 33 , Tottenham 16 maç sonunda 35 puanda.


Tottenham : Friedel, Walker, Gallas, King, Ekotto, Sandro, Parker, Modric, Bale, Van der Vaart (46' Pavlyuchenko), Adebayor

Chelsea : Cech, Bosingwa, Ivanovic (33' Ferreira), Terry, Cole, Ramires, Obi Mikel (45' Romeu), Meireles, Mata, Drogba (76' Torres), Sturridge

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -