Yazan : steven_stiffler 6 Aralık 2011 Salı

Novara İtalya'da sempatik bulduğum bir takım. Serie B'ye yükseldiği sezonun ertesinde Serie A'ya çıkması ve geçen sene bahis oynadığım zamanlarda beni yanıltmaması ve Laziovâri renkleriyle beğendiğim bir takım. Kadrosu diğer takımlara göre oldukça yetersiz gözüküyor ve muhtemelen küme düşme adaylarından biri. Geçen hafta Juventus mağlubiyetiyle zirve yarışından biraz aşağı inen Lazio ise; Novara karşısına tekrar yarışta gözükmek için çıktı. Beklentim zor bir galibiyetti, kolay oldu.

İlk gol Giuseppe Biava'dan, diğer goller ise Kaptan Rocchi'den geldi. Goller yan toplardan. Novara kalecisi Ujkani'nin yan toplarında ciddi bir zaafı varmış gibi gözüktü. Özellikle Biava'nın golünde; ne Biava topa kafa vurmayı biliyor, ne de Ujkani topa çıkmayı. Kalecinin hatası ağır basınca Biava'nın topu da ağlarla buluştu. Stankevicius iyi oturdu Lazio savunmasına. Ben Dias'ı Biava'dan daha çok beğeniyorum. Ama bir süre Biava-Stankevicius ikilisinin oynamasından yanayım.

Inter, Roma, Fiorentina gibi takımların berbat bir sezon geçirdiği Serie A'da; Lazio bu gidişatını sürdürmeli ve en azından ilk 3'te yer bulmalı. 15.Haftada lider Juventus Roma'ya konuk olacak. Puan kaybı muhtemel... Lazio ise ligin dibindeki Lecce ile oynayacak. Milan ya da Udinese önümüzdeki haftayı lider kapatabilir.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -