Yazan : steven_stiffler 15 Aralık 2011 Perşembe

0-0 biten Vaslui maçı sonrasında Lazio için ince hesaplar yapmıştım. İşini garantileyen Sporting Lizbon'un yedek ağırlıklı oynayacağını, Zürih'in de Vaslui'ye kolay pes etmeyeceğini tahmin etmiştim. Tam hesapladığım gibi oldu. Sadece Lazio kadrosunda sürprizler biraz tereddüt yaşattı. Kalede Bizzarri eyvallah da; Cavanda, Kozak gibi isimler soru işaretiydi. Kozak geçen sezonun kritik golcüsüydü. Bu sezon ise siftahı yoktu. Dün akşam hem siftahı yaptı, hem de soru işaretlerini kaldırdı. Oynadıkça gol atan bir isim Libor Kozak. Çek futbolunun yeni Jan Koller'i. Ayaklarına çok hakim değil ancak hava toplarını kimselere bırakmıyor. Epeydir oynamayan bir futbolcuya göre iyi iş çıkardı akşam.

Reja'nın sistemindeki kilit isim Hernanes. Tıpkı bizim Alex gibi... Reja, yedek ağırlıklı takım kursa bile Hernanes'ten vazgeçemiyor. Alternatifi yok gibi birşey. Mevki olarak belki Mauri yerinde oynayabilir ama Hernanes'in saha içi liderliği Lazio'ya çok şey katıyor. Dün akşam gözlerden kaçmaması gereken bir detay da; stoper Diakite'nin rakiplerini çalımlayıp Sculli'ye attığı gol pası. Diakite o hareketiyle kendini aştı diyebilirim.

Vaslui'nin Zürih deplasmanında mağlup ayrılmasıyla Lazio gruptan 9 puan toplayarak çıkmayı başardı.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -