Yazan : steven_stiffler 20 Aralık 2011 Salı

Stoke City mağlubiyetiyle iyi gidişe mola veren Tottenham, Sunderland karşısında 1-0 kazanarak yola devam etti. Tottenham için asıl hedef ilk 4 gibi gözükse de; sinsi, sessiz bir şampiyonluk iddiası var. Ben şu kadroyla şampiyonluğun geleceğini pek zannetmiyorum. Ancak dünya futbolunda son yıllarda sürpriz takımların şampiyonluğa oynaması ve şampiyon olması dolayısıyla küçük bir umut saklıyorum Tottenham için...

Sunderland lige iyi başlangıç yapan, iyi bir kadrosu olan bir takım. Ancak kötü bir gidişat içerisindeler. Martin O'Neill ile toparlayacaklarını düşünsem de; Tottenham karşısında iyi bir futbol sergileyemediklerini de söyleyebilirim. Pavlyuchenko epeydir gol atamıyordu. Adebayor ve Defoe'nin gölgesinde kalmıştı. Sunderland karşısında attığı golle gol özlemine son verdi, hem de 3 puanı getirdi. 

Tottenham : Friedel, Walker, Gallas, King, Ekotto, Sandro (82' Livermore), Parker, Lennon (27' Pavlyuchenko), Modric, Van der Vaart (89' Rose), Adebayor

Sunderland : Westwood, Bardsley (69' McClean), Brown, Bramble, O'Shea, Vaughan, Colback (75' Gardrner), Larsson, Sessegnon, Richardson, Wickham (45' Bendtner)


Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -