Yazan : steven_stiffler 22 Aralık 2011 Perşembe

Mavi ya da lacivert formalı bir takımla, sarı formalı bir takımın maçı çok hoş bir görsellik sunuyor. Sezon başında Lazio'nun Villarreal hazırlık maçında da belirtmiştim. Serie A'da ilk hafta ertelenmişti. O maçlar oynandı. Dün akşam 19.00'da başlayan maçta Udinese ve Juventus birbiriyle yenişemeyince; Milan haftanın en kârlı takımı olmayı garantilemişti. Haftanın kârlı diğer takımı olmak için ise; Lazio'nun şansı vardı.

Chievo orta sıralara oynuyor. Düşme korkusu yok, olacağını da sanmıyorum. Rahat bir takım hüviyetindeler. Lazio ise tıpkı geçen sezon olduğu gibi zirve mücadelesi içerisinde... Evinde bu tip maçları kazanamadığı takdirde yine geçen sezon olduğu gibi gardları düşebilir. Serie A'da ilginç maçlar oynandı dün, bol gol vardı. Napoli'nin Genoa'yı 6-1 yenmesi gecenin en flaş skoruydu. Lazio-Chievo maçı da oldukça ilginçti. Bir dünya pozisyon kaçtı. Hem de öyle böyle pozisyonlar değil... Lazio ideal savunma dörtlüsüne dönmüş olsa da; bireysel savunma hatalarıyla Chievo'ya inanılmaz pozisyonlar verdi. Hep Marchetti devleşiyordu, dün de Bizzarri devleşti. Lazio 1 puanı aldı, 16. hafta sonunda zirvenin 4 puan gerisinde; 4.sırada kaldı. Ben 1 puanı kâr saymak zorunda kaldım, çünkü Chievo gerçekten acayip goller kaçırdı.

Lazio : Bizzarri, Konko (85' Kozak), Biava, Dias, Radu, Cana, Ledesma, Lulic, Hernanes (46' Alvaro Gonzalez), Cisse (65' Rocchi), Klose

Chievo : Sorrentino, Andreolli, Cesar, Frey, Jokic, Bradley, Luciano (75' Sammarco), Hetemaj, Thereau (80' Morero), Paloschi (72' Moscardelli), Pellissier

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -