Yazan : steven_stiffler 7 Aralık 2011 Çarşamba

Her yıl oyladığım ve blogda paylaştığım UEFA Yılın 11'i oylarımı verdim. Pek tatmin etmedi beni bu seneki oylama... Mesela Cristian Maggio'yu çok severim. Ama bu listede görünce şaşırdım. Messi, Ronaldo, Xavi, Iniesta gibi oy vermek farz olan isimlere oy vermedim. Mesut ve Modric konusunda duygusal davrandım. Forvete ise müthiş patlama yapan ve bence günümüzün en iyi iki santraforu olan Cavani ve Falcao'yu tercih ettim. Ronaldo ve Messi kusura bakmasın artık... Hoca olarak yaptığı yatırımların karşılığını alan Jürgen Klopp'u tercih ettim. Müthiş bir sezon geçiren Hummels, Nani, Pique, Bale gibi isimleri ise görmezden gelmedim.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -