Yazan : steven_stiffler 1 Şubat 2010 Pazartesi

Yazmaya fırsat bulamadım.Bir iki kelam edelim,düzen bozulmasın...Juventus uyduruk bir penaltıyla öne geçtiği maçta Lazio'muza diş geçiremedi dün akşam.Zaccheroni'nin Juventus ile ilk sınavıydı.En uyuz olduğum İtalyan teknik adamlardan biridir.Şu saatten sonra Juventus'u kurtaracak değil zaten.Ancak takımı ilk 4e sokup Şampiyonlar Ligi'ne götürebilir.O bile fazla Zacc'a.

Lazio şu sıralamada,şu tabloda tat vermiyor bana.Geçen sene daha karakterli futbol oynuyordu.Ballardini Aragones gibi.Birşeyler oynatmaya çalışıyor ama pek beceremiyor.Pek sevildiğini de zannetmiyorum.Golü has adamlarımdan Mauri attı.Haftaya yine yedek kalır.Sakatlanmış gerçi,haftaya geçer mi o da belli değil...

Bu arada Lazio'nun Hitzlsperger transferine de değineceğiz.Hele bi gelsin,formayı giysin.Şöyle ismini yazması zor olan adamları alıyorlar,sinir oluyorum.Lazio'nun transfer gündemi yoğun..Lyon'lu Ederson,Sao Paolo'lu Andre Dias,İsrailli Eyal Golasa gündemdeki isimler.Genoa'lı Giuseppe Biava'nın da imza atacağı söyleniyor.1977 doğumlu adamın ne işi varsa ? Ayrıca Manchester'dan tanıdığımız Djemba Djemba'nın ismi de geçiyormuş,hayırlısı...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -