Yazan : steven_stiffler 19 Şubat 2010 Cuma

Vagner Love'u severim.CSKA'dan önce de severdim.Şu an Fenerbahçe'nin tek forvetli sisteminde rahatlıkla iş yapabilecek bir oyuncu.Geçenlerde Lambuja'da gördüm Alex ile çektirdiği fotoğrafını.Çok güzel bir fotoğraf.Bu sabah SporMax'te FootBrazil programını izledim kahvaltı yaparken.Vagner Love'ın Brezilya'ya yeniden dönüşü,kısa Palmeiras macerası ve şu anda Adriano ile oluşturduğu Flamengo forvet hattı ile ilgili bir takım bilgiler aktardılar.Severek izlediğim bir programdır.Vagner Love ile odasında gerçekleştirilen kısa bir röportaj da aktardılar.Duvarda çerçeve içerisinde Vagner Love formaları dikkatimi çekti.Brezilya,CSKA,Palmeiras formaları gözüküyordu.Kamera biraz sağa kayınca gözüme tanıdık bir forma ilişti.CSKA ile deplasmanda 2-2 berabere kaldığımız maçta Alex'in giydiği 20 numaralı,sarı beyaz çubuklu formamız...Love formalarının yanında Alex'in formasını görmek çok hoşuma gitti.Harbi adamsın Vagner Love!

One Response so far.

  1. Adsız says:

    Aynı programa bende denk geldim serkan, baktım sarı beyaz 20 numaralı forma en sağda duruyor...

    Çok hoştu doğrusu

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -