Yazan : steven_stiffler 22 Şubat 2010 Pazartesi

9-1lik tarihi hezimetin rövanş maçı dün Wigan'ın balçık tarlasında yapıldı.Hep deriz ya İngiltere'de sahalar şöyle,zeminler böyle diye ; bu maçta aksine inanılmaz kötü bir zemin vardı.Tottenham potada kalma çabasında,Wigan ise düşme korkusundan kurtulma çabasında bir takım.Tottenham'ın kaybettiği saçma sapan maçlar var.Tıpkı geçen haftaki Wolves gibi.Bu açıdan Wigan deplasmanı çekindiğim bir deplasmandı.Ee 9-1in intikamını almak istemiştim muhakkak Wiganlılar.Ama güçleri yetmedi tabi.Maçta gözle görülür bir Tottenham üstünlüğü vardı.Defoe'nin alışılagelmiş fırsatçı gollerinden biriyle ilk yarı önde kapatıldı.Ligde son maçını aylar önce oynayan Pavlyuchenko 73'te Defoe'nin yerine oyuna girdi ve forma özlemini 2 golle giderdi.Şu adam Fenerbahçe'nin forvetinde görmek istediğim pivot isimdir.Rusya'ya dönmesi söz konusuydu,biraz fazla para verilip Fenerbahçe'ye getirilmesi zor değil.Wigan 15.sırada kaldı.Düşme potasındaki Bolton'ın sadece 2 puan üstünde.Benim pek Premier Lig'e yakıştırdığım bir takım değil,düşmesi büyük kayıp olmaz o yüzden.Rodallega Wigan'da çok beğendiğim bir isim,o daha iyi yerlere gelebilir.Victor Moses'i de EPL'de görmek istiyordum.Ama Wigan yanlış tercih bana göre...

Wigan : Kirkland - Melchiot,Figueroa,Caldwell,Scharner - NZogbia,McCarthy,Diame,Thomas (56'Moses) - Moreno(76'Sinclair),Rodallega

Tottenham : Gomes - Corluka,King (52'Bassong),Dawson,Bale - Palacios,Huddlestone,Bentley,Kranjcar (69'Modric) - Crouch,Defoe (73'Pavlyuchenko)

Sarı Kartlar : Bentley,Defoe,Dawson,Diame,Huddlestone,McCarthy,Figueroa

Goller : 27'Defoe , 84' ve 90' Pavlyuchenko

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -