Yazan : steven_stiffler 10 Şubat 2010 Çarşamba

Haftalardır gaz veriyorum."Lazio taraftarı idmanı bassın","Hoca adam gibi bıraksın", "Bırakmıyorsa kovulsun" şeklinde bir çok temennim oldu.Geçen haftasonu Lazio'nun Catania maçıyla ilgili yazmayı bırak,özeti bile izleme fırsatı yaratamadım kendime.Beklenen geç de olsa oldu.Lazio taraftarı yaklaşık 1000 kişi ile antrenmanı bastı.Ballardini şutlandı.Yerine Serie A'da en son Napoli'yi çalıştıran Edoardo Reja geldi.Hajduk Split'te görev yapıyormuş tecrübeli hoca.64 yaş ve uzun yıllar İtalya Liglerinde hocalık yapmış olması yeterince tecrübeli olduğunu gösterir.Lakin beni pek tatmin eden bir kariyeri yok.Ballardini oynatmaya çalışan ama oynatamayan bir hocaydı.Gitsin diye yırtındım,bir hafta yazmadım adam gitti.Böyle şeylerden kendimi sorumlu tutacağım bu gidişle...

Edoardo Reja'dan çok büyük beklentim yok.Lazio'nun küme düşeceği gibi bir beklentim de yok.Mutlaka çıkışa geçilecek.

Herşey iyi güzel de,o bereyi takma be hocam.Ballardini'yi bereli ve asık suratlı görmeye o kadar çok alışmışım ki...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -