Yazan : steven_stiffler 14 Şubat 2010 Pazar

Geçtiğimiz 1 hafta Lazio için çok hareketli bir haftaydı.Takım kırmızı çizginin altında gördü kendisini.Bunun üzerine taraftarın idman basması,gelişen ani hoca değişikliği,Ledesma'nın affedilmesi hareketli bir hafta geçirmesine neden oldu Roma'nın mavilerinin.

Yeni bir hoca geldiğinde geçmiş maçları unutun.O hocanın sistemi neyse onu kullanmalı.Eskiye devam edilmesi pek bir değişiklik havası yaratmıyor benim gözümde.Zamanında Zico geldi Daum'un sistemi değiştirmeye çalıştı,olmadı.Aragones geldi birşeyler değiştirmeye çalıştı yine olmadı.Ama Lazio'dan,Reja'dan ben bu değişikliği bekledim.Sonuçta bu Lazio Ballardini'nin kurguladığı bir takım değil.Kemik oyuncuları Delio Rossi dönemine dayanan oyuncular.Ballardini'nin saha dizilişiyle çıkmasını garipsedim o yüzden.

Biava kadroya direkt olarak girdi.Yaşı ilerlemiş stoper iyidir.Lakin Biava hakkında pek bilgim olmadığını söylemiştim.2 haftadır oynuyor.Diakite artık yedek kulübesinden çıkamaz herhalde.Stendardo ve Radu; Biava'nın yanındaki diğer iki isim.Kanatlarda yine Wing Back şeklinde oynayan Kolarov ve Lichsteiner.Brocchi ve Ledesma takımın ameleleri.Mauri biraz daha ofansif oynayan orta sahaları.Forvette Pivot özellikli iki isim; Rocchi ve Floccari.Rocchi'nin pivot özellikleri dışında pek çok özelliğinden de yararlanma isteği var tabi hocada.Ledesma A kalite futbolcu.Serie A'da her takımda kadroda yer bulabilecek düzeyde bir oyuncu.Takıma dönmesi Lazio orta sahasının direncini bir kat daha arttırır.Takımın kalitesini yükseltir.Lakin Hitzlsperger gibi adamı Brocchi için yedek bırakmaya değmez! Şu Brocchi'de ne buluyorlar anlamıyorum.Ledesma ile arttırdığın kaliteyi Brocchi ile düşürüyorsun resmen.

Parma savunmasında da iki sağ bek özellikli oyuncu Zaccardo ve Panucci'nin stoper oynaması dikkatimi çekti.Ayrıca Mariga'nın gidişi Parma'nın orta saha kalitesini düşürdü tabi ki.Birkaç ay önce Şampiyonlar Ligi potasında olan Parma; şu an 30 puanla 12.sırada yer alıyor.Lazio ise puanını 25e yükseltip 3 sıra birden yükseldi.

Goller Stendardo ve Zarate'den.Futbolun meyvesini verenleri de belirtelim yazıyı bitirmeden.

Tekrar hoşgeldin Reja.Hakikaten hoşgeldin ama!

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -