Yazan : steven_stiffler 3 Şubat 2010 Çarşamba

DJ Qualls'in başrolde oynadığı,tipik bir Amerikan gençlik-komedi filmi olan The New Guy filmini severim.Eddie Griffin'in oynamasının da payı vardır.Zooey Deschanel ile vallahi pek aram yok :)

Lazio son günde transfer bombalarını patlattı.5 oyuncuyu birden renklerine kattı.Takım 4 yeni çocuktan sonra nasıl olacak merak ediyorum.Hoş Andre Dias ile Biava'ya mecaz olarak bile çocuk demek küfür yeme sebebidir.

Yeni Lazio'lularımızın formayla ilk pozlarını paylaşmak istedim.Floccari daha önceden geldiği ve goller bile attığı,takıma alıştığı için eklemeye gerek duymadım.

Thomas Hitzlsperger
En dikkat çeken transfer.Tecrübesi,oyun stili her türlü katkı sağlar takıma.Dabo'yu sezon sonu göndertsin bir de.Yedeğe de başkasını alalım.Dabo'yu Demirören alsa keşke...
Eyal Golasa
Bunda futbolcu tipi var.FM'deki kadar oynasa yeter.FM'nin yanılmadığı oyunculardan birisi olsun.FM demişken,Lazio ile kariyer yapayım yeni güncelleme gelince.Gerçi Pandev'i satıp gelir kazanma yolumuzu da tıkadı Lotito.
Gonzalo Barreto
Patlama yapsın.20 gol atsın.Genç yaşında Uruguay ile Dünya Kupası kadrosuna alınsın.Her vurduğu gol olsun,yardır koçum.
Giuseppe Biava
Serie A'yı takip ederim.İyi-kötü ilgilenirim her takımla.Bu adamın oyun stili hiç ilgimi çekmedi daha önce.Nasıl bir performans gösterecek çok merak ediyorum.33 yaşında gelip etten duvar olacak değil gerçi.Beklentiyi yüksek tutmamak lazım.Bonservis verdiler mi ki buna ?
Andre Dias
Diğer stoper transferimiz.Değil Brezilyalı tipi,futbolcu tipi yok adamda.Bizim Maldonado da böyleydi.Meksikalı gitarist panço tipi vardı adamda.Hafiften de bir Antonio Banderas vardı.Bunda o da yok.Futbolculuğu için güzel şeyler yazarız umarım."Ufff ulan Lazio'da bir tane Brezilyalı stoper var,nasıl keşfetmedik daha önce" dedirt bize Dias! Coştur bizi,Coştur bizi!

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -