Yazan : steven_stiffler 31 Ocak 2010 Pazar

Dün akşam bilgisayarım donanımsal bir problem yüzünden tarafımdan yoğun bakıma alındı.Blogdan ve özellikle internet aleminden yoksun kalmayı bırak,film dizi izleyememek ve FM oynayamamak gibi problemlerle burun buruna kalacaktım.Neyse ki şimdilik takmış olduğum 512 MB ramlerle idare ediyorum :) Heey gidi emektar heey!

İnternet olmayınca futbol pek takip edilemiyor hakikaten.Televizyondan zaten verimli bilgi her zaman alınamıyor.Maçtan önce öğrendim takımın Sivas'a giderken yolda çektiği işkenceyi.Yolculuk hakikaten bazen işkence olabiliyor.Özellikle maça çıkacak bir takım için bu çekilmezlik negatif bir etki bırakabilir.Bir de form tutup sakat olan bir Güiza; Cristian,Lugano,Emre ve Andre gibi de 4 banko oyuncumuzun yokluğu da bizim dezavantajımız olarak gözüken etkenler.Tabi bunlar kağıt üzerinde.Defansta Deniz'in oynayacak olması,sol açıkta Vederson'un oynayacak olması bizi hiç bir takımdan güçsüz yapmıyor bu ligde.

Sivasspor deplasmanları her zaman zor deplasmanlar olarak gözükür.Fakat bu seneki Sivasspor o kadar basiretsiz bir takım ki,güle oynaya çıkılabilecek bir deplasman haline dönmüş Sivas.Kadroları iyi,mutlaka bir çıkış yakalayacaklardır diye düşünüyorum.Ama bunun bize denk gelmemesi de sevindirici.Daum Bekir'i kesin olarak sağ bek alternatifi düşünüyor,o belli oldu artık.Stopersizlikte Deniz'e şans verdi.Deniz çok iyi oynadı,çok da iş düşmedi.Ama Bekir'in stoper olduğunu da unutmamak gerekir.Aubey,Taider,Elrio ligimiz için çok iyi isimler.Elrio'dan pek birşey anlamadım gerçi bugün ama uyum sağlarsa mutlaka faydalı olacaktır.Sivasspor savunmasında Sedat'ın olmayışı -neden yoktu bilmiyorum- onlar için bir handikaptı.2 senedir,bildim bileli Sedat oynuyor çünkü savunmada.Bizde ise deplasmanda Semih ile başlamak,golü bulduktan sonra ileride topu da tutabileceğimizin bir işaretiydi.Golü bulduk,ileride top tutmayı denemeye fırsat bulamadan golü yedik.Mehmet Yıldız klasına yakışır,şık bir gol attı.İkinci yarıdaki iyi başlangıcımızın ardından Deniz'in geçen haftaki gibi müthiş bir pas atmasıyla bulduğumuz gol,ardından Uğur Boral'ın maçı koparışı bize güle oynaya bir 3 puanı getirdi.Sivas'ta puan kaybımızı bekleyenlerin hevesi kursağında kaldı yine tabi.Sivasspor'da en beğendiğim adam olan Abdurrahman bugün ne ofansif,ne defansif bir katkı sağlayamadı takımına.Özellikle otoban oldu hatta o kanat.Üstelik sadece Uğur Boral'ın kullanmasıyla...Uğur Boral'ın yeteneği tartışılmaz.Ama savrukluğu da...Ben ona "deli fişek" diyorum.Deli dana gibi topla koşar,adam geçer,sağa çeker; orta yapar veya şut atar.Fikstir.Bugün attığı goller,oynadığı olumlu futbol ile yöneticilere "Transfere gerek yok" mesajını verdi.Bu mesaj uzun lig maratonunda başımıza iş açar mı bilmiyorum.

Alex hiç ortalıkta gözükmedi maç boyunca.Ama atılan gollere bakıyoruz,Alex'in öldürücü pasları başrolde yine.Deniz'in savunmadaki "oyun kurucu stoper" rolünü başarıyla üstlenmesi de büyük beğenimi kazandı.Seviyorum Deniz'i ve Deniz gibi joker oyuncuları.Biraz daha şanslı olsaydık tarihi fark bile atabilirdik bugün.Özellikle Mehmet Topuz çok şanssız günündeydi.Daum'un genç Gökay'ı kadroya alması da Gökay için büyük moral olmuştur eminim.Gökay'da gelecek var diyorlar,izlemek görmek kısmet olmadı henüz.

Futbolculara sorsanız; "Fikstür avantajına inanmıyoruz hede hödö" derler.Ama şu an gözüken bir fikstür avantajımız olduğu kesin.Böyle bir deplasmanından alınan 3 puan da artı bir moral-motivasyon getirir.

2 Responses so far.

  1. tamchee says:

    Ben bu akşamki Galatasaray'ın oyununu gördükten sonra bu "fikstür avantajı" olmasa bile, bizi bizden başka kimsenin zorlayamayacağını düşünüyorum..!!

  2. Sahada zorlayamaz doğrudur.Ama dış etkenler yarışta bizi son haftaya kadar yalnız bıraktırmaz.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -