Yazan : steven_stiffler 2 Şubat 2010 Salı

2008 yazında Liverpool'a geçen,6 ay sonra 7-8 Milyonluk kârla Tottenham'a geri alınan adam Keane.İngiltere'de genç yaşından beri düzenli olarak oynayan bir isim.2002 Dünya Kupası Play-Off'unda milli takımımıza attığı golden sonraki dil çıkarmalı sevincine çok kıl olmuştum.Birkaç yıl sonra Tottenham'a geçince sevmeye başladım,has adamım oldu.Kendini sevdiren ve bir o kadar da gıcık kaptıran futbolcu tipidir çünkü.Ya seversin,ya gıcık kaparsın.Ortası yoktur.Gençliğinde kısa süreli başarısız geçen bir Inter kariyeri var.Liverpool'da 6 ayda çok kendini gösteremese de başarısız olduğuna katılmıyorum ben.

Tottenham'ın ikinci kaptanıydı.Benim için Tottenham demek; Keane demek,King demek,Lennon demek,Jenas demek...Bu isimlerin herhangi biri gönderilse üzülürüm.Lakin Keane bu isimlerde başı çeken adamdır.Satın alma opsiyonlu Celtic'e kiralandı.Celtic bu opsiyonu tabi ki kullanacaktır sezon sonu.FM'de favori kulüplerinde Celtic yazar bu arada,mutlaka gerçeklik payı vardır.

Bundan böyle Celtic'i ayrı bir takip edeceğim kesin.Harry Redknapp iyidir,kurt hocadır,başarılıdır ama bu satıştan dolayı en güzel küfürleri hakeden adamdır gözümde.Üstelik Gudjohnsen'in Keane'e tercih edilmesi de ayrı bir fiyasko...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -