Yazan : steven_stiffler 1 Şubat 2010 Pazartesi

Transfer Cümbüşü diye de adlandırabiliriz bu durumu.Birkaç gün önce Eguren Lazio'da diyerek bir transfer haberi vermiştik.Sağlık kontrolüne takılarak transferi gerçekleşmeyen Eguren'in yerine Stuttgart'tan Thomas Hitszlsperger'i renklerine bağladı Lazio.1 milyon diyorlar bonservisi için.Öylesi bir oyuncu için güzel para.İngiltere Premier Lig tecrübesine sahip olması,Alman milli takımıyla önemli turnuvalarda boy göstermiş olması gibi tecrübeleri var.Lazio için iyi bir transfer.Eguren'den iyi en azından...Eguren'e hiç kanım ısınmamıştı,eldekilerden iyiydi sadece.

Diğer transfer haberi ise resimdeki elemandan.Gonzalo Barreto.1992 doğumlu Uruguaylı forvet.Transferi yaz döneminden belliydi lakin ufak pürüzler vardı.Zaten transfer haberini de vermiştim. Videolardan iyi topçu,gerçekte izleyip göreceğiz.

Lazio savunmaya Brezilya'dan Andre Dias'ı aldı.Giden Cribari'den fazlası var mı merak ediyorum.Yaşı da genç değil.1979 doğumlu bir stoper.Kariyeri Brezilya'da geçmiş.İtalya'da çok kalıcı olacağını hissetmiyorum.

FMcilerin yakından tanıdığı isimlerden olan, 1991 doğumlu Eyal Golasa da Lazio'nun yeni transferlerinden.İsrailli oyuncu orta sahada görev yapıyor.Genç oluşu,gözden uzak bir ligde oynayışı hakkında soru işaretleri belirtiyor.

Son transfer haberi de orta sahaya yine.Giuseppe Biava da Lazio'lu olmuş.Yaş : 33.Lazio 2 genç,2 yaşı ilerlemiş oyuncuyu aldı.Hitzlsperger arada kalıyor bir,zaten o da en göze batan transfer gibi gözüküyor.Daha önce alınan Floccari'yi de bu şekilde nitelendirebiliriz.

Lyon'lu Ederson ismi beni epey heyecanlandırmıştı.Transferin olmamasına da şaşırmadım.Bu transfer cümbüşü takıma ne kadar fayda sağlayacak zamanla göreceğiz.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -