Yazan : steven_stiffler 21 Şubat 2010 Pazar

Palermo ve Lazio karşılaşmasının bir başka önemi Palermo'nun başında Delio Rossi'nin olmasıydı bugün.Lazio'nun eski hocası Ballardini'ye az giydirmedim burada.Şimdi Reja'ya henüz alışma aşamasındayım,lakin üzerinde ısrar ettiği bir tercihi eleştirmek istiyorum.Hitzlsperger'i nasıl yedek oturttuğunu merak ediyorum.Neye göre yedek ? Brocchi'nin zaten ahı gitmiş,vahı kalmış.Ledesma affedilmiş,yanına Hitzlsperger yakışır.Reja ısrarla yedek bırakıyor.Palermo santrayla birlikte golü atınca maça ekstra moralli başladı.Miccoli'nin kendini yere atışına çalınan penaltı ile rahatladılar.Miccoli kendini öyle ustaca yere atıyor ki,hakemi eleştirmek çok acımasızca olur gerçekten.Üstüne bir de Muslera'ya çıkan sarı kart cabası...Palermo'nun 3.golü de çok entresan.Ofsayt pozisyonundaki Budan topa hareketlenmiyor,Nocerino koşup topu alıyor ve golünü atıyor.Budan hareketlenmiyor tamam ama pozisyonun en net içinde olan oyuncu.Nadir görülebilecek bir gol pozisyonu bu da bence...Hakemlerin tereddüt edeceği anlardan birisi.

Kolarov'un şık golü puanı getirmeye yetmedi.Mauri'nin maç 2-0 ken Güizavâri kaçırdığı bir gol var.Ceza sahası içinde topa vurmaya çalışırken düştü Mauri.

Palermo'nun forveti Hernandez bu sene ismini duyurdu.Gerçekten de fena futbolcu olmadığını gördüm bugün.

27 Şubat'ta Lazio - Fiorentina maçı var.Çok kritik maçlar bunlar Lazio için...Tekrar ederek bitireyim ; "Hocaaaa; Hitzlsperger!"

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -