Yazan : steven_stiffler 28 Ekim 2009 Çarşamba

Tottenham haftasonu beklenmedik bir mağlubiyet almıştı Stoke karşısında.Saha ve seyirci avantajını kullanamadı.İngiltere'de her takım birbirini yenebilecek düzeyde ama ilk dördü hedefleyen bir takımın bu tip maçları kazanması çok daha önemli.Tottenham Stoke kalecisini geçemeyerek,son dakikalarda yediği gole de engel olamayarak mühim bir 3 puanı bıraktı.

Dün Lig Kupası maçları oynandı İngiltere'de.Tottenham şu sıralar kötü gidişat gösteren Everton'ı ağırladı.Redknapp Bale gibi bir futbolcusu olduğunu hatırladı.Zaten ancak kupa maçlarında hatırlıyor.Bana göre oynasa Ekotto'dan daha az katkısı olmaz takıma.Üstelik kumaş kalitesi ve potansiyeli de mevcut.Everton'ın kadrosu ise bu sene yetersiz gibi geliyor bana.Ligi ortalarda tamamlarlar yine de,daha kötü takımlar var bu yıl.Tottenham'da Huddlestone'un golü çok şık.Robbie Keane'nin golü ise çok ilginç.Penaltıyı kaçırıyor,vuruyorlar Howard geçit vermiyor.Howard inanılmaz bir şekilde mücadele veriyor,top ise girmemek için inatlaşıyor.Bitirişi yine penaltıyı kaçıran Keano yapıyor.Bulun,izleyin.İlginç bir gol olduğunu göreceksiniz.

Haftasonu rakip Arsenal...İddaa tabiriyle üst olacak bir maç bizi bekliyor.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -