Yazan : steven_stiffler 18 Ekim 2009 Pazar

FB Tv imkanları sunduğundan beri voleybol,bayan basketbol gibi dallarda Fenerbahçe'yi takip ederim.Geçen sene gerek zirveye oynayan takımdan,yapılan yatırımlardan dolayı,gerek de sezon sonu alınan şampiyonluktan dolayı büyük keyif aldım.Ama bugün maçta farkettim ki,bu sezon Bayan Voleybolunda çok daha keyif alacağız takımımızdan.Derbi adı altında oynandığı için ilgi tabi ki büyüktü.Zor girdik tribüne...İkidir voleybol maçlarına gideceğim günlerde gösteri,miting vs. oluyor.Trafik kapalıydı yine.

Tribünden maçı iyi takip edemedim,ne oldu ne bitti çok göremedim.Sadece dikkatimi çeken noktaları yazacağım.Gamova ve Osmokrovic müthiş oyuncular.Gamova'ya zaten Rus milli takımından hastaydım,bize gelmesine çok sevinmiştim.Bu sene bu ikiliyi durdurmak çok güç olacak rakipler için.Çiğdem çok formdaydı bugün.Alice Blom ve Frauke transferleri Gamova ve Osmokrovic'e göre biraz daha mütevazı kalmışlardı.Fakat bugün Alice Blom'u özellikle çok beğendim.Frauke de zamanla daha iyi olacaktır.Nasıl olsa Jan hocamızdan referansı var.Gamova'nın 2,02lik boyuna bir de sert smaçları eklenince işler rakip oyuncular için hiç de iyi olmuyor tabi ki.Ayrıca Osmokrovic de müthiş sayılar aldı bugün.Nihan'ın savunmadaki performansı bana güven verdi.İnşallah Korotenko'yu aratmaz.

Galatasaray yatırım yaptı,iyi isimler aldı falan ama bize rakip olamazlar.En azından bu sene.Resmen hazırlık maçı havasında geçti bizim için.Elif gibi,Özlem gibi,Deniz gibi tecrübeli oyuncuları olmasına rağmen hiç varlık gösteremeyip farklı yenilgiler aldılar setlerden.

Tribünde de ezici bir üstünlüğümüz vardı bugün.Rakip taraftarı rencide ettik resmen...

Naz'ı,Gamova'yı,Seda'yı,Nati'yi izlemek çok keyif verecek bu yıl çok.M.Ali Aydınlar'a ne kadar teşekkür etsek azdır.Cuma akşamı Eczacı'yı da yenersek uzun süreli bir seri tutturabiliriz.

Erkek Voleybol 1,A2 Ligi 2,Bayan Voleybol 3...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -