Yazan : steven_stiffler 15 Ekim 2009 Perşembe

Eve gelir gelmez ilk işim FM 2010 demosunu denemek oldu.Çok geniş kapsamlı olarak incelemedim ama dikkatimi çeken detayları yazayım dedim.Üstteki resim takım seçim ekranından.Yeni tema göze çarpan ilk detay.Ben çoğunluğun aksine temayı çok beğendim.Sade ve hoş bir tema.Üstten sekmelerle dizayn edilmiş.Artık her menünün altında sekmeler mevcut.Önceden sağ veya sol tarafta görmeye alıştığımız detayları artık üstte görüyoruz.Hoş olmuş fakat alışma sürecimiz olacak elbet.

Yukarıda taktik ekranını görüyorsunuz.Zaten internette taktik ekranının görüntüleri dolaşıyordu.Beklediğimiz ekran tam olarak buydu.Futbolcu simgelerinin yanındaki işaretlere de anlam yüklenmiş.Mavi ok defansif oyunu,yeşil ok ofansif oyunu,Refresh şeklindeki işaret ileri-geri gidip gelmeyi,gri düz kare normal oyun şeklini ifade ediyor.
Oyuncu Talimat ekranı da zenginleştirilmiş.Oyuncuya birçok bireysel komut verebiliyoruz.Bunun yanı sıra sağ altta oyuncunun profil özelliklerini de görebiliyoruz.
Kadro ekranı yukarıdaki gibi.Yine üstteki sekmelerle fikstür,taktik,antrenman vs. alanlara geçiş yapabiliyoruz.Takvimimiz statik olarak ekranın en üstünde.Artık takvim için ayrı bir yere tıklamak gerekmiyor.Devam butonunun yanındaki oklarla takvimi ileri geri yapıp,programımızı görebiliyoruz.
Oyunda hoşuma giden bir başka detaya geçeyim.Takımları tıkladığımızda birçok bilgiyi tek ekranda görebiliyoruz.Arjantin'in bilgilerini yukarıda görebilirsiniz.Menajerinden tut,kadrodaki isimlere,bir sonraki maçına,bilgilerine,sıralamasına ve en büyük kulüplerine kadar herşeyi görebiliyoruz.Güzel bir düşünce.
Kulüp takımlarında bu biraz daha farklı.Fikstür,bir sonraki maç,haberler,sıralama gibi detaylar mevcut bu ekranda.
Birkaç profil görüntüsü ekleyeyim dedim.Lugano'nun profili epey kaliteli.Mental özellikleri için birebir Lugano'yu yansıtıyor diyebiliriz.
Alex ilerleyen yaşına rağmen hala ligin en iyisi konumunda.(Oyunda bile evet.)
Ortega'yı bizim Ortega için aldım.35lik delikanlı modunda Ortega da.Profili oldukça güzel.
Nenad Milijas tesadüfen dikkatimi çekti.Profili gerçekten çok iyi.Oyunun gözde isimlerinden birisi olup,her kariyerde transferini görebiliriz.Bu ismi not almakta fayda var FMci dostlarım.
Oyuncu profilindeki kişisel bölümde favori takımları artık armalarıyla birlikte göreceğiz.Logo paketini çakınca çok daha hoş olacak tabi.Çok gerekli olmayan ama şık bir detay.
Messi'nin profili eklemeden olmaz tabi...
Son olarak Andre Santos'un profilini ekleyip şimdilik bitireyim.Andre Santos bu profille oyunda epey can yakar.

3D olarak oynayamıyorum.Maalesef kaldırmıyor bilgisayarım.Yenileyene kadar da 2D olarak oynayacağım.O yüzden 3D görüntüleri veremiyorum.Tribün görüntüleri merak ettiğim bir detay.Demoyu da Vanilla versiyon olarak indirdiğim için çok geniş kapsamlı bilgiler yok.Yine de insanı heveslendirecek ve sabırsızlandıracak kadar detay mevcut.

One Response so far.

  1. Facchetti says:

    İnşallah benimkisi de sabaha inmiş olacak. Sabırsızlanıyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -