Yazan : steven_stiffler 28 Ekim 2009 Çarşamba

Voleybol Bayanlarda ilk süper kupa heyecanı yaşandı bu akşam.Lige fırtına gibi giren,ilk 2 maç 2 kaliteli rakibe set dahi vermeyen Fenerbahçe Acıbadem,bu akşam Eczacıbaşı Zentiva takımını yine mağlup etmeyi başardı.3-1 biten maç sonucunda kupa Sarı Meleklerimizin oldu.

İlk setin sonunda yetiştim eve.İlk seti 25-19 aldık.Bu tip güçlü rakiplerle oynarken ilk setin çok önemli olduğunu düşünüyorum.İlk set bir takımı sadece skor olarak değil moral olarak da öne geçiren settir.İkinci sette bu moralle,üstün oyunla adeta ezdik! Gamova,Osmokrovic ve Çiğdem'in etkili oyunuyla farkı epey açtık.Alice Blom'un etkili servisleri bugün de dikkatimi çekti.İyi manşet almasının yanı sıra servisleri de çok iyi Hollandalı'nın.Cuma günü Eczacı karşısında 2.seti 25-11 almıştık,bugün 25-12 aldık.Üçüncü sette Eczacıbaşı maça ortak oldu.Bilmiyorum rehavet de olabilir bizim takımımızda biraz.Hakemin kritik hataları da oldu,bu da takımı ister istemez etkiledi.Sonuna kadar başa baş giden seti Eczacıbaşı 25-22 kazanarak moral olarak bir nebze kendine geldi,hırslandı.Son set yine çekişmeli bir setti.Eczacı'da Gülden'in sakatlanmasıyla oyuna Sevinç'in girmesi takım savunmasını etkiledi kesinlikle.Sevinç çok acemice hatalar yaptı.Gamova,Eda,Osmokrovic takımın skor yükünü taşırken,Naz yine arkadaşlarına çok iyi toplar kaldırdı.11-9 geriden 15-11 öne geçtiğimiz bir setti.Biz iyi oynadıkça Mirka Francia'nın isteği kırılıyor.2 maçtır bunu farkettim.Çünkü Eczacı'nın diğer oyuncuları Mirka'ya uyum sağlayamıyor genellikle.Özellikle Maria bir var bir yok.Son sette 25-19 üstünlük sağlayarak maçı 3-1 kazandık ve ilk Süper kupanın sahibi olduk.

Eda Erdem, Maçın En Değerli oyuncusu seçildi.Sonuna kadar haketti.Hırsına ve yeteneğine hasta olduğum bir oyuncumuz.Bu sene namağlup şampiyonluk istiyorum.Abartın kızlar! Şampiyonlar ligi olmalı asıl hedef...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -