Yazan : steven_stiffler 2 Ekim 2009 Cuma

Fenerbahçe kötü oynuyormuş efendim.Bu şekilde düşünen taraflı-tarafsız pek çok insan var.Ben ilk olarak buna katılmadığımı belirteceğim.Fenerbahçe kötü falan oynamıyor.Tipik Daum stiliyle oynuyor.Skora dayalı oynuyor.1-0'a razı oynuyor.1-0'a razı olmasından ben de memnun sayılmam.En azından 1-0'ın sakat sonuç olduğunu,90+ da şanssız bir gol yenilebileceğini düşünüyorum.3 maç olmaz 5 maç olmaz,6.da olur.O yüzden 1-0'lık skorun üstüne yatma mantığı pek hoşuma gitmiyor.Kötü oynamıyoruz; çünkü takım bilinçli futbol oynuyor.Kendine güvenen,diri,oyuna hakim bir takım görüntüsü var sahada.Oyuncular eninde sonunda golü bulacağını hissederek oynuyor.Biraz sabır oyunu bizimkisi,taraftarın da sabretmesini gerektirmesi ise zor tarafı.

Güiza'nın sakatlığıyla birlikte Semih'i takımda görecek olmanın verdiği rahatlık vardı içimde.Hiç birşey yapamazsak,Alex-Semih anlaşmasıyla bir kaç pozisyon bulur,golü de atarız diye düşünüyordum.Sheriff kapasitesi oldukça düşük,fakat mücadele gücü yüksek bir takım.Bu tip takımların kilidini açmak genelde zor olur.İlk yarının golsüz bitmesi ise bu senenin alışıldık senaryolarından...

Oyunu daha çok ikinci yarı oynuyoruz.Ya da başka bir deyimle,oyun tempomuzun genelde aynı olduğunu düşünürsek; golü ikinci yarı arıyoruz.Dünkü maçtaki şanslı tarafımız da ikinci yarının başlarında golü bulmamız oldu.Bunun rahatlığıyla maçı geçirdik.Alex-Semih hiç birşey yapmasa da uyumlarıyla her an tehlike modundalar rakip takım için.Uğur Boral'ın yerine artık Özer'i istiyoruz.Uğur Boral'ı da severim,her çubukluyu taşıyanı sevdiğim için.Ama sezon sonu yada devre arası gönderilecek olsa sesimi çıkarmam.Forma şansı bulmuş,üst düzey performans göstermesini beklerken vasat bir oyun gördük yine.Bilica'yı yine çok beğendiğimi de belirteyim.

Skora dayalı futbolu başarıyla oynuyoruz.Defansif değiliz ama ofansif de değiliz.Dengeli oyun,kaliteli kadromuzla harmanlaşınca galibiyet bir şekilde geliyor.

Twente-Steau maçı da beklediğim şekilde bitti.Steau'nun gol yemeye de atmaya da niyeti yok gibi.Romanya'da araya 1 gol sıkıştırıp maçı alırsak kıyak olur.Takım galibiyet alışkanlığını kazanmışken,sürdürmesi en büyük arzumuz...

3 Responses so far.

  1. "...Fenerbahçe kötü falan oynamıyor.Tipik Daum stiliyle oynuyor.Skora dayalı oynuyor.1-0'a razı oynuyor.Bu durumdan bende memnun sayılmam..."

    ne içiyorsan bende aynısından istiyorum

  2. 1-0'a razı oyundan memnun değilim.Lakin futbolun kötü olduğunu düşünmüyorum.Yanlış anlaşılma için özür dilerim...

  3. Düzelttim,teşekkürler...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -