Yazan : steven_stiffler 24 Ekim 2009 Cumartesi

İkinci setin sonlarına yetişebildim.Tvyi açtığım 22-9du skor yanlış hatırlamıyorsam.Eczacı karşısında geçen sene olduğu kadar zorlanmayacağımızı,kazanacağımızı biliyordum.Ama bu kadar ezici oyun ummuyordum.2.sette ezmişiz resmen...

İddaa sabah Fenerbahçe'ye 1,45 verirken, öğleden sonra 1.15 e düşürdü oranı.Herhalde Eczacı maçları dışında 1,02 oran verirler artık.

Osmokrovic ve Gamova ligin tozunu attıracak bu yıl,o kesin.Seda'nın da form tutmasıyla birlikte maçları 1 saatte bitiren, 3-0lık serilere bağlayan bir takım bekliyorum.O derece şımartacak bayan takımımız bu sene taraftarı.

Natalia Hanikoğlu'nun Eczacı'da oynayacak seviyede olduğunu düşünmüyordum.Ama bugün Mirka'yla birlikte takımının iyilerindendi.Hala formda,örnek bir profesyonel Natalia.Eczacıbaşı'nı bu sene yine sırtlarsa Mirka Francia sırtlar.

2 maçta 2 galibiyet,6-0lık set performansı.İlk seti alacak olan takımı merakla bekliyorum.Ayrıyetten Şampiyonlar Ligi'ni de merakla bekliyorum.Haftaiçi Eczacı'yla kupa maçımız var,unutulmasın...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -