Yazan : steven_stiffler 19 Ekim 2009 Pazartesi

Lazio'yu canlı bir şekilde takip edemedim dün.Bu sabah özetlerden biraz izleme fırsatım oldu.Eski maçlara nazaran daha az pozisyonun olduğunu yazabilirim.Sampdoria'nın lige iyi başlamasıyla bir şampiyonluk fantezisi belirmişti.O hayal kendini yavaştan ilk 4e girme potasına bırakacaktır artık.Sampdoria'nın kadrosu kaliteli ama Inter'in olduğu bir ligde şampiyonluk şansı imkansız.Sampdoria'nın 2.sarıdan kırmızı kartı doğru.İlk sarıyı görmedim.Fakat Lazio'da Baronio'nun gördüğü ikinci sarı kart hatalı karar.Baronio topa müdahale ediyor,hakem oyundan atıyor.Günümüz futbolunda yapılan hakem hatalarından sadece birisi tabi...Fakat Baronio oynadığı mevkii açısından çok önemli bir futbolcu,Lazio haftaya Baronio'yu arayacaktır.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -