Yazan : steven_stiffler 18 Ekim 2009 Pazar

'Yürüüü be Cambiasso' diyesim geldi şu fotoğrafı görünce...Cambiasso bu akşam attığı golden sonra böyle sevinmiş.Tam bir mimik adamı Cambiasso.Mimikleri hep dikkatimi çekmiş olup Fenerbahçe-İnter maçında topu yerken girdiği şekil ile bu ilgim tavan yapmıştır.Gol atınca,ikili mücadeleye girince,hakeme itiraz edince ayrı bir seksi oluyorsun be Cambiasso! Bilmiyorum sadece benim mi dikkatimi çekiyor ama renkli bir insanmış gibi geliyor bana bu mimikleri sayesinde.Kahvede oturup çayı içilesi insan...Severiz Cambiasso'yu.

Inter'in puan kaybedeceği ihtimalinin çok yüksek olduğu düşünülürken Genoa'ya 5 gol atması da müthiş.Mourinho olduğu sürece o ligde kimse Inter'i tahttan indiremez.

One Response so far.

  1. Facchetti says:

    Bu geceden arda kalan Dejan Stankovic'tir.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -