Yazan : steven_stiffler 5 Ekim 2009 Pazartesi

Milli takımımızın 5.olduğu Avrupa Bayanlar Voleybol Şampiyonası'nda İtalya ipi göğüsleyen takım oldu.Açıkçası beklediğim bir sonuçtu,fakat Flier aşkıyla Hollanda'nın kupayı almasını istiyordum.İtalyanlar yarı finalde Almanya'yı,Hollanda da yarı finalde Polonya'yı elemişti.Gündüz saatinde yayınlanan hiç bir maçı izleyemedim.Akşam saatindeki maçları izledim,Gençlerbirliği maçı dolayısıyla finalin sonuna yetiştim.İtalyanlar silmiş süpürmüş zaten.

Almanya çok disiplinli takımdı.Yine de gerek İtalya'ya,gerek Polonya'ya gücü yetmedi.Turnuvayı dördüncü olarak bitirdi.Weiss,Kozuch ve Brinker dikkat çeken oyuncularıydı.Brinker dünkü maçta oldukça kötü oynadı.Özellikle ikinci sette peşpeşe hata yapıp takımının direncini kırdığını düşünüyorum.Finalde İtalya,Hollanda'yı 3-0 ; 3.lük maçında Polonya da Almanya'yı 3-0 yendi.

İtalyanlarda Gioli,Almanlarda Kozuch,Hollanda'da Flier,Polonya'da ise Baranska dikkat çeken isimler oldu.MVP ödülünü Hollanda'lı Manon Flier aldı.Ödüller şu şekilde ;

MVP : Manon Flier (Hollanda)
En iyi blokör : Christiane Fürst (Almanya)
En iyi libero : Paola Cardullo ( İtalya)
En iyi servis : Agnieszka Bednarek-Kasza (Polonya)
En skorer : Margareta Kozuch (Almanya)
En iyi manşet : Kerstin Tzscherlich (Almanya)
En iyi pasör : Eleonora Lo Bianco (İtalya)
En iyi smaçör : Simona Gioli (İtalya)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -