Yazan : steven_stiffler 14 Ekim 2009 Çarşamba

Bu gece 01.00'de Uruguay ve Arjantin kapışacak.Ölüm kalım mücadelesi tanımına bire bir uyan bir maç.İkisinden biri kupa dışında kalabilir.Ekvador'un alacağı sonuç da iki takımın kaderine etki edecek.Gönül ne şişin ne de kebabın yanmasını istiyor.İki takımı da finallerde görmek isterim.Uruguay da Forlan'ıyla,Lugano'suyla kupada olmayı hakediyor.Arjantin,Messi,Agüero ve diğerleri de...Benim gönlümden Uruguay geçiyor,Maradona'nın göbeğinin üstünde kayışını bir kere izlemek yeterli benim için.

Bir de sabah 7'de kalkacak olmak var tabi...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -