Yazan : steven_stiffler 24 Ekim 2009 Cumartesi

Biliyorsunuz kuponlarımı kimse oynasın diye yazmıyorum.Sadece tutturursam,tutturdum diye hava atmak amacım.

2 gün,3 kupona 5er maç sığdırdım.Son günlerde tekten yatma problemim had safhada.Bu da beni iyice hırslandırıp,kumarbaz olma yolunda ilerletiyor gibi.Burnley iç saha performansını göster de yarın maça ekstra bütçe sağlayalım.
Ajax'ın oranı kaçırmayın derim.Alkmaar'ı beğenmiyorum bu yıl.Luis Suarez atar,Ajax alır.Gençlerbirliği de Diyarbakır'da kazanmaya yakın.Lazio güldür yüzümü artık.

Pazar akşam kuponu.Derbiye oynamaya elim varmıyor pek.Olası bir mağlubiyette kendimi uğursuz hissederim.Bu acıyı kaldıramam.River-Boca 2-3 gol banko olur.11,70 oran da fena değil.

Düzenleme : Son 2 kuponun son maç oranları toplam orana yansımamış.Bayide farkettim bunu ve resimleri değiştirdim.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -