Yazan : steven_stiffler 8 Ekim 2009 Perşembe

Yoğunluktan canım çok sıkıldı.Son günlerde çevremde gördüğüm ve kafama takılan şeylerle ilgili yazasım var.

  • Derbi heyecanı şimdiden kendini göstermeye başlamış.Bugün bir adam diğerine "Bizim UEFA kupamız var" dedi.Diğer adamın cevabı ise ; "Biz sizi 6-0 yendik" oldu.Yeni geyikler üretmeliyiz bu konuda.Geçen seneki kavgalı maç unutuldu bile...Bir süre daha konuşulabilirdi aslında.
  • Derbiye bilet bulamadım diye üzülürken,Biletix'in iptal muhabbetiyle tekrar umutlandık.Netten uzun uğraşlar sonucu biletimi aldım.Teslimatını almadan sevinmeyeceğim.Ama aldığım an yengeç dansı bile yapabilitem var.Bileti iptal olan renktaşlar affetsin.
  • Askerlik işlerini nihayet hallettim.Askerlik beklemekmiş bunu öğrendim.2 yıl daha tecilliyim.Bu demek oluyor ki ; 2 yıl daha blog aktif olacak.2 yılda çalışıp güzel bir birikim yapabilir,10 civarı kız arkadaş edinebilir (gönül tek ister tabi),yüzlerce film izleyebilir,kel kalabilir ve tabi ki 2 yıl daha okuyabilirim.
  • Geçtiğimiz Cumartesi halı sahalara geri dönüş yaptım.Ofansif ağırlıklı kaleci olarak oynadım.Sadece gol değil,bolca küfür de yedim.Biraz hamlaşmışım da...
  • Gebze'de yine yol çalışması heyecanı var.Yine her yer toz içinde.Eski çarşı binbir absürtlükle dolu.Geleceğiniz varsa da gelmeyin.Neyse ki stadın oralar temiz,maç zevkimize mani yok şimdilik.
  • Yine Gebze'den bir haberle devam edelim.Her yer Sait Usta çiğköftecisi ile doldu.Eskiden hiç yoktu.Fakat bu kadar Sait Usta da fazla! Şampiyon Kokoreç istiyoruz.Kırmızııııııı,Beyaaaaaz,Şampiyooooon Kokoreeeeç!
  • Antu'da en ufak şeye 1 hafta no post verilmesine sinir oluyorum.Rahat rahat sallayabildiğimiz bir orası var,o zevkimizin de içine ediyorlar bazen.
  • Bu sene CeBiT'e de gidemiyorum.(Sanki her sene gidiyormuşum gibi...)Fırsatı olan kaçırmasın.
  • Lady Gaga gibi bir tarz ve tip fakirini nasıl bu kadar sevdim anlamıyorum.Dinlemediğim bir müzik tarzını bana sevdirdiği için belki de...Seviyorum seni Lady Gaga.
  • Bilyoner'in iddaa bültenine yorum eklemesi olayı çok süper olmuş.Mert Aydın'ın büyük bir fanıyım bu konuda.İddaa yorumlarını almadan edemem.Dün 2 yorumuna,2 yorumumu ekledim bir kupon çıkardım.İsmet Badem'in son dakikada çomak sokmasıyla tekten yattım.Hırs yaptım,kumarbaz oluyorum galiba.Ahh İsmet abi beee...
Sevgilerle...

One Response so far.

  1. Ortega says:

    Son zamanlarda futbol bloglar aleminde gelişen olaylara kıl oluyorum ben de.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -