Yazan : steven_stiffler 5 Ekim 2009 Pazartesi

Maçı izlemeye fırsat bulamadım.Fakat Lazio'dan bu sene pek 0-0lık skorlar beklemediğimi söylemeliyim.Bu maçın 0-0 bitmesi ise iki takım adına şanssızlıktır.Özetlerden izlediğim kadarıyla azımsanmayacak kadar gol pozisyonu var yine.Özellikle Foggia'nın kaçırdığı ve Gilardino'nun çizgiden çıkarılan pozisyonları çok net.Yorgun yakaladığımız Fiorentina'yı deplasmanda yensek çok önemli bir galibiyet olurdu,kısmet olmadı.Ezeli rakiplerimizden birisinden,deplasmanda alınan 1 puan ya da başka bir deyişle alınmayan mağlubiyetten dolayı mutluyum.Fiorentina'da eski Lazio'lu De Silvestri 90 dakika kulübede oturdu bu arada.

Fiorentina : Frey - Comotto,Gamberini,Kroldrup,Gobbi - Montolivo,Zanetti - Marchionni (75'Jorgensen),Jovetic,Vargas - Mutu (66'Gilardino)

SS Lazio : Muslera - Lichtsteiner,Radu,Cribari,Del Nero (85'Luciani) - Foggia (75'Meghni),Baronio,Matuzalem,Mauri - Zarate,Rocchi (66'Dabo)

4 Responses so far.

  1. Adsız says:

    bu ırkçı takımı neden destekliyorsun?
    Üstelik üstteki amblerden gördüğüm kadarıyla tottenham'ı da destekliyorsun.Garip bir çelişki.

  2. Neden siyasi bakıyorsun ? Herhangi bir sebepten dolayı ikisini de seviyor olabilirim.Sağcı,solcu,faşist vs beni çok ilgilendirmiyor açıkçası.Siyasetle de çok ilgili değilim.Faşist de değilim ama Di Canio'yu da seviyorum.

  3. Adsız says:

    Neden mi siyası bakıyorum?Konu Lazio olunca siyasi bakmamam mümkün mü?Di Canio gibi iğrenç bir varlığın nazi selamını balmumlayıp müzesine koyan bir kulüpten bahsediyoruz.Tribünlerinden gamalı haçın eksik olmadığı bir kulüpten bahsediyoruz.Sırf siyahi diye bir insanın elini sıkmayan bir başkanın kulübünden bahsediyoruz.Mussoli'nin kulübünden bahsediyoruz.Var mı ötesi?Lazio faşisttir, faşizmdir.Konu Lazio olunca apolitik olmak karacahillikten öte bir şey değildir.
    Ali

  4. Bloga ilk başladığımda bu sorunun cevabını yazmıştım aslında.Ben küçükken,futbolcuları yeni yeni ezberlemeye başlamışken Lazio efsane kadroya sahipti.O zaman ne siyaset bilirdim,ne ırkçılık.Sorgusuz,sualsiz sevdik Lazio'yu.Ayrıca çocukluk arkadaşlarımın hepsi Lazio'ludur.Sevgim buradan geliyor.Şimdiki çocuklar nasıl Messi-Barcelona sevgisi taşıyorsa,bizde o zaman Lazio'yu seviyorduk aslında.

    Saygılar...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -