Yazan : steven_stiffler 31 Aralık 2012 Pazartesi

Her sene geleneksel olarak oylar, burada paylaşırım. Bu sene de oylayalı çok oldu, ancak arada kaynamış. Elbette ki futbolda Ronaldo-Messi gerçeği var. Ancak ben seçimlerime biraz da duygu katıyorum. Ahahah, bence Falcao ve Cavani bu listede olmayı hakediyor. İkisi günümüz futbolunun en iyi forvetleri.

Çok büyük başarılar kazanan Casillas, Ramos; Kardeşimiz Oezil; Juventus'u şampiyon yapıp İtalya'ya final oynatan Pirlo; City'de mükemmel bir yıl geçiren Kompany ve Toure bu kadroda olmazsa olmazdı.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -