Yazan : steven_stiffler 6 Aralık 2012 Perşembe

Benim için tam bir bahis maçıydı. Maçla ilgili tüm tahminlerim geldi. Lazio 1, Lazio Handikaplı 0, 2-3 gol, karşılıklı gol var ve üst tahminleri yapmıştım. Parma'nın da Lazio'nun da futbolu hakkında bilgi sahibiyim. Parma'nın maçları zevkli geçiyor ama taraftarın aynı keyfi aldığını hiç zannetmiyorum. Zira Donadoni 3-5-2'si gibi bir gerçek var. Yine de puanlama da kötü bir yerde sayılmazlar.

Lazio'da Luis Pedro Cavanda son haftalarda sürekli ilk onbir oynuyor. Parma karşısında da ilk onbirde sahaya çıkmış. Keşke hoca Onazi'nin üzerinde de daha fazla dursa... Lazio'nun ilk yarıda skoru bulması ikinci yarıda biraz daha geride oynamasını sağlamış gözüküyor. Parma ilk yarı çok etkisizken, ikinci yarı beraberliği kurtarabilecek kadar futbol oynamış. Parma'nın bu sezonki kadrosu da oldukça iyi aslında... Yedek kulübesinden oyuna giren isimler Belfodil, Pabon ve Ninis gibi potansiyelli oyuncular. Belfodil oyuna girdiğinden beri etkili oynayarak, kaçırdığı penaltının devamında da golü getirmiş. Dünya futbolunda da Miroslav Klose bitiriciliği diye bir gerçek var. Lazio'nun ikinci golünü getiren de yine bu gerçek. Lazio kazanıyor ama Fiorentina da kaybetmiyor. Dolayısıyla puan sıralamasında hâla Fiorentina önde.

Lazio : Bizzarri, Cavanda, Ciani, Biava (46' Cana), Radu, Ledesma, Gonalez, Mauri, Hernanes (73' Lulic), Candreva, Klose (43' Kozak)

Parma : Mirante, Zaccardo, Benalouane (88' Pabon), Paletta, Gobbi, Parolo, Musacci (75' Ninis), Marchionni, Biabiany, Sansone, Amauri (58' Belfodil)

Sarı Kartlar : Biava, Radu, Cavanda

Goller : 25' Biava, 34' Klose, 66' Belfodil

Haftasonu Lazio'nun rakibi Bologna... Deplasmanda kazanılacak 3 puan önemli, Lazio'nun iyi bir fikstüre sahip olduğunu düşünüyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -