Yazan : steven_stiffler 10 Aralık 2012 Pazartesi

Roma'daki maçta Maribor çok iyi mücadele etmiş ve güç farkının skora yansımasını engellemişti. Lazio içeride 2 galibiyet 1 beraberlikle, deplasmanda da 2 beraberlik alarak gruptan çıkmayı garantilemişti. Liderlik için geldiler Slovenya'ya.

Kozak tam bu tip maçların adımı. Üzerinde baskı varken de oynuyor. Ancak; üzerinde baskı yokken çok daha keyif veriyor. Floccari de bu maçta attığı gollerle moral bulurken, sezona sakat başlayan ve çok gol kaçıran Radu için de golle birlikte aynı durum söz konusu oldu. Radu Lazio adına çok önemli bir savaşçı. Ben Petkovic'in Lulic'i keseceğini düşünmüyordum ama Radu'nun kalitesi ağır bastı.

Maribor : Handanovic, Filipovic (56' Dodlek), Rajcevic, Mertelj, Potokar, Mezga (80' Arghus), Ibraimi, Cvijanovic (80' Crnic), Trajkovski, Beric, Tavares

Lazio : Bizzarri, Cavanda, Ciani, Cana, Radu (56' Scaloni), Onazi, Ederson, Hernanes (56' Gonzalez), Lulic, Floccari, Kozak (78' Rozzi)

Sarı Kartlar : Kozak, Filipovic, Cavanda, Ciani

Goller : 16' Kozak, 32' Radu, 38' ve 51' Floccari

Uefa Avrupa Ligi'nde Lazio ve Tottenham'ın gruptan yükseldiği J Grubu'nda oluşan son puan durumu şu şekilde;

Lazio 12
Tottenham 10
Panathinaikos 5
Maribor 4

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -