Yazan : steven_stiffler 6 Aralık 2012 Perşembe

Mönchengladbach maçı bile oynandı ancak blog yazmamın öncelikli sebebi arşiv amacı taşıdığı için Kayserispor maçı hakkında karalamadan geçmek istemedim. Bu sezon ilk kez izleyemediğim bir maç oldu. Geçtiğimiz Pazar günü çalıştığım için maçı kaçırdım. Kayserispor'a en son kaybettiğimizde yine iş dolayısıyla kaçırmıştım. O sezon şampiyon olduk. Her futbolsever gibi benim de absürt inanışlarım var. Hadi diyorum, bu maç da onun bir işareti olsun. Patrona söyler, her Kayseri deplasmanı günü çalışırım.

Maçın 6 dakikalık özetini izledim. Fenerbahçe yine bildiğimiz, deplasmanda iyi mücadele eden, yapmaya çalıştıklarını yapamayan ve skorda geriye düşen oyununu oynamış. Galatasaray'ın puan kaybettiği haftada puan kaybetme geleneğinimizi sürdürdük. Genelde deplasmanlarda çok pozisyona giremiyoruz. Az pozisyona girsek de gol atabiliyoruz, ancak galibiyet alma konusunda sıkıntı yaşıyoruz. Kayserispor ligin iyi kadrolu kötü futbol oynayan takımlarında bence başı çekiyor. Bize karşı oldukça istekli oynamışlar, bir önceki hafta aldıkları mağlubiyetin elbette ki payı büyük. Kötü savunma yapıyorlar, açık da oynuyorlar. Dolayısıyla gol atmak zor değil. Ancak; pozisyonlara giren hep Cristian olunca dünyalar da kaçmış elbette. Alex'in gitmesi sistemi değiştirmedi, sadece önde basan bir Cristian faktörünü ortaya çıkardı. Önde basan Cristian faktörü ise; pozisyona girip gol atamayan bir handikabı yanında getirdi. Dolayısıyla Alex'in mevkiinde başka bir futbolcunun oynadığı taktik anlayışını ben de istemiyorum. Krasiç ve Topuz form tutmalı, Kuyt-Sow forvet oynamalı. Devre arasında da forvete takviye gelmeli. Kuyt ve Gökhan Gönül'ün uyumunun bozulmaması da düşünülebilir elbet. Kayserispor cephesinden bakalım. Sivasspor karşısında alınan farklı yenilgi, e yeni ve ünlü bir hoca da var; mutlaka kazanmaları gerekiyordu. Çok iştahlı oynadılar. Sefa Yılmaz da Kayserispor'un Cristian'ı olmuş, çok net pozisyonları harcamış.

Goller ayrı film... Dünya pozisyonun olduğu maçta, Bobo'nun golü; Bobo'nun Fenerbahçe'ye karşı şansının yaver gittiğini ispatlamış. Kuyt'ın golü güzel ama yine kaçan pozisyonları düşünürsek biraz da şans diyebiliriz. Geçen hafta önümüzdeki 4 maç için 10 puan hedefi koymuştum. O 1 puan geldi, kalan 3 maçta 3'te 3 şart. Zaten bu sezon şampiyonun çok yüksek puan alması gerekmeyecek gibi duruyor. 67 puan olsun, bizim olsun.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -