Yazan : steven_stiffler 1 Ocak 2013 Salı

Premier Lig'deki yoğun maç temposu benim yoğun iş ve ders tempomla birleşince, yetişmek de zor oluyor tabi... Bu akşam bile yılın ilk günü, kanalların da hepsi açık, bir heves izlemeye oturdum; sonra önümde duran test kitabı ağır bastı. Benim canım sağolsun, Tottenham kazansın diyorum.

Martin O'Neill Premier Lig'de en beğendiğim menajerlerden. Sunderland, Manchester City karşısında aldığı galibiyetin moraliyle çıktı maça... Tottenham ise haftalardır kaybetmiyor ve çok iyi futbol oynuyor. Aston Villa karşısında alınan farktan sonra, bir deplasman daha... İlk yarının son bölümünde Overrated John O'Shea attığı golle Sunderland'i 1-0 öne geçirdi. İkinci yarı başlar başlamaz Sunderland daha uyanamadan Tottenham'ın golleri geldi. Önce Cuellar kendi kalesine atarken, sonra Aaron Lennon'ın kendi kendine var edip attığı gollerden biri geldi. Aaron Lennon tarzı futbolcuları bu yüzden ayrı seviyorum. Hızı sayesinde ne yapacağı belli olmuyor. 2-1'den sonra Sunderland beraberliğe çok da yaklaşamazken, Tottenham'da Defoe'nin kaçırdığı mı diyelim yoksa Kaleci Mignolet'in kurtardığı mı diyelim; müthiş bir pozisyon var. İlk yarının son bölümünde kendisini yere bırakan Defoe'ye kart vermeyen ve pozisyonu devam ettiren hakem Martin Atkinsson, maçın son bölümlerinde bu kez ceza sahasında kendini yere bırakan Gareth Bale'e sarı kart göstererek kendi içinde çelişkiye düştü. Villas-Boas her maçın son bölümlerinde Parker'ı oyuna alarak maç performansı kazandırmaya çalışmaya devam ediyor.

Sunderland : Mignolet, Gardner, O'Shea (68' Bramble), Cuellar, Kilgallon (62' Campbell), Johnson, Colback, Larsson (80' Wickham), McClean, Sessegnon, Fletcher

Tottenham : Lloris, Walker, Dawson, Caulker, Naughton, Lennon (82' Parker), Sandro, Dembele, Bale (90' Sigurdsson), Adebayor, Defoe (75' Dempsey)

Sarı Kartlar : Cuellar, Dawson, Dembele, Bale

Goller : 40' O'Shea, 48' Cuellar (kendi kalesine), 51' Lennon

Herkese mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum. Fenerbahçe'nin şampiyon olduğu, Tottenham ve Lazio'nun Şampiyonlar Ligi'ne gittiği bir yıl olsun.


Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -