Yazan : steven_stiffler 10 Aralık 2012 Pazartesi

Geçen hafta Erzurum'daydım. Şansıma otelde Smart Spor kanalı vardı. İnternette link kovalamak zorunda kalmadan, yaslandım arkama HD kalitede Tottenham-Panathinaikos maçını izledim. Panathinaikos'un da Tottenham'ın da Avrupa Ligi'nde ilk 5 hafta bol gollü bir maçı olmamış. Ben de buna istinaden 3,5 gol altı bahsi oynamıştım zaten. Şansıma bol gollü ve keyifli bir maç oldu.

Tottenham bu kupaya önem veriyor. Andre Villas-Boas elindeki kaliteli kadroyla elbette Avrupa'da kupa kazanmak isteyecektir. Panathinaikos'un kalitesiz, vasat bir takım olduğunu yazmıştım. Kadroları gerçekten kötü. Oynattıkları oyuncular çok yetersiz. Sissoko ve Sow var mesela, sadece mücadele ederek var olmaya çalışıyorlar. Zeca isimli adam, Sivassporlu Pedriel'den hallice... Takımın en etkili ismiydi, o başka. Tottenham maça iyi başlayan ve pozisyonlara giren taraftı. Ancak gol vuruşlarında çok beceriksizlerdi. Adebayor iticisinin attığı gol skoru getirdi ve soyunma odasına bu skorla gidildi. Panathinaikos'un İngiltere'de bugüne kadar hiç galibiyeti yokmuş. Sadece 2 beraberlik almış. Gruptan çıkmak için ise Tottenham'ı mutlaka yenmesi gerekiyordu. Soyunma odasından daha istekli ve toparlanmış döndüler. 10 dakika içinde de golü attılar. Sahanın etkili olmaya çalışan ismi Zeca beraberliği getirdi. Golden sonra da arzulu oyunları devam etti. Yunan taraftarlar her zamanki gibi takımın yanında ve ateşleyici etkendi. 76'da Clint Dempsey'in kafa golü skoru 2-1'e getirdi ve Tottenham rahatladı. Bu skor benim kupon için yeterliydi ama Lennon'dan kuponu yatırıcı bir kontraatak hamlesi bekliyordum. Öldürücü darbe Jermain Defoe'dan geldi. Tottenham ikinci tur biletini kaptı ve muhtemel rakiplerimizden biri oldu.

Tottenham : Friedel, Walker, Caulker, Vertonghen, Naughton, Sandro, Carroll (75' Dembele), Lennon (87' Livermore), Dempsey (80' Sigurdsson), Adebayor, Defoe

Panathinaikos : Karnezis, Seitaridis, Vyntra, Kostas, Sow (60' Lazaros), Spyropoulos, Sissoko, Mavrias (83' Fornaroli), Vitolo, Zeca, Toche (78' Petropoulos)

Sarı Kartlar : Naughton, Spyropoulos

Goller : 28' Adebayor, 76' Dempsey, 82' Defoe

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -